Сьогодні: Сб, 23-11-2024    18:53:59
Головна » Комментарии пользователя [invenitinvia]

Знайдено коментарів: 38
Показано коментарів: 1-30
Сторінки: 1 2 »

invenitinvia
38 Vyacheslav Mischeryakov (invenitinvia)   • 09:41:38, 25-11-2021 [Материал]

і тут ми знову
примусове у нас ув'язненення - це коли тебе беруть за руки і ведуть в камеру. хочеш того, чи ні.
вакцинація не примусова. якщо людині не потрібен соціум, вона живе відособленим життям, то може робити як хоче. життєві товари продадуть і так і так. інші через доставку.
а якщо вже потрібні соціальні послуги (кафе, транспорт, в сауну сходити), то вже вибачте.
invenitinvia
37 Vyacheslav Mischeryakov (invenitinvia)   • 13:35:22, 20-08-2021 [Материал]

Не ясно, ліворуч від чого? І тротуару якої вулиці? Щонайменше чотири вулиці підпадають під опис: Старий
Бульвар, Чорновола, Коцюбинського і Шевченка. Ще можна притягнути сюди Новий Бульвар. Правда від не перетинає В.Бердичівську
invenitinvia
36 Vyacheslav Mischeryakov (invenitinvia)   • 12:49:58, 04-06-2021 [Материал]

Та ну. Це ж контроль фінансових потоків і облік пасажирів (в т.ч. пільговиків). Це має керуватись містом і бути максимально відкритим. В цьому сама суть виводу громадського транспорту на якісно новий рівень.
invenitinvia
35 Vyacheslav Mischeryakov (invenitinvia)   • 13:30:41, 29-03-2021 [Материал]

наведіть, будь ласка, три приклади таких нормальних країн.
бажано з підтвердженням тези.
invenitinvia
34 Vyacheslav Mischeryakov (invenitinvia)   • 10:24:14, 25-03-2021 [Материал]

шось у видання останнім часом трапляються "жовті" і некоректні заголовки.
що особливого в тому, що злочинець - молдаванин?
якщо це дійсно важливо, то коректніше - "громадянин Молдови", бо молдованин - це більше про етнічну приналежність. Типу українець, татарин, бурят
invenitinvia
33 Vyacheslav Mischeryakov (invenitinvia)   • 11:29:30, 11-02-2021 [Материал]

"Після фіксації порушення камерою, ... її розглядає уповноважений співробітник"

Шось не подобається цей момент. Чи значить це, що він може "не побачити" порушення, якщо номера зі "спеціального реєстру" і списати на помилку системи? Якщо відбулась автофіксація, то чому не можна так само автоматично роздрукувати штраф і відправити смс власнику?
invenitinvia
32 Vyacheslav Mischeryakov (invenitinvia)   • 14:39:32, 10-12-2020 [Материал]

а, вже в ру-версії "ущємило" і "танкі нє астановіт - фігня". швидко
invenitinvia
31 Vyacheslav Mischeryakov (invenitinvia)   • 14:36:04, 10-12-2020 [Материал]

о, боже! Невже до Житомира нарешті докотилась цивілізація. Це щастя. Почали робити перевірені десятиліттями речі замість різних блискучих шосейних стікляшок і асфальтових плаців в серці міста.
Цікаво, як скоро когось почне це утискати, створювати пробки і ващє "вернуть все назад як при дідах і жигулях"?
invenitinvia
30 Vyacheslav Mischeryakov (invenitinvia)   • 08:32:16, 21-09-2020 [Материал]

а де соціальна дистанція і масковий режим. що діти, що чиновники - юрбою і без масок. ні їй бо, дитячий садок. вони б ще цілувались, як Брєжнєв
цікаво, чому це захворюваність пре вгору?
invenitinvia
29 Vyacheslav Mischeryakov (invenitinvia)   • 09:36:29, 17-08-2020 [Материал]

жителі зазначають, водії стверджують, поліція вважає - це все суб'єктивні речі, які залежать від персонального досвіду людини. це соцопитування, яке нічого не говорить про реальну безпеку.
потрібна статистика - на скільки змінилась кількість збитих пішоходів за проміжок часу.

я вважаю - збитих пішоходів стане більше. аналогічно до бердичівської траси. полотно рівне - будуть масово їздити 100-120 км/год. Підсвітка переходу - це плюс. Проте острівців безпеки і звуження проїздної частини там не вистачає. Наприклад замостити обочину в зону переходу.
invenitinvia
28 Vyacheslav Mischeryakov (invenitinvia)   • 10:10:30, 12-06-2020 [Материал]

коли вже люди зрозуміють, що в містах України майже немає доріг, а є вулиці. З усіми витікаючими висновками і обмеженнями.
Вулиці, як єдине ціле. Вулиці, котрі складаються з проїжджої частини, тротуару, технічих зон, озеленення та інших речей. Вулиці, які призначеня для мешканців та гостей міста - для людей. А не дороги - для машин і тротуари для бідних.
мабуть риторичне питання.
invenitinvia
27 Vyacheslav Mischeryakov (invenitinvia)   • 14:41:45, 24-01-2020 [Материал]

Аби вони ще платіжки доставляли по людськи.
А не як завжди - платіжку приносять числа 18-20. А на прохання приносити завчасно відповідь - "можете роздруковувати з онлайн кабінету, там все є". Оцю квитанцію за транспортування, яку треба оплатити до 20-го, принесли 23-го, а роздрукували 17-го. І ходи потім доводь, що ти не верблюд і нічого тобі не приносили.
invenitinvia
26 Vyacheslav Mischeryakov (invenitinvia)   • 10:03:37, 19-12-2019 [Материал]

якщо це не фейк, то нагадує мракобісся, на зразок такого (https://gre4ark.livejournal.com/692951.html), коли депутатка змусила ліквідувати острівці безпеки, бо не розуміє, нащо вони треба.
А її фрази, типу "Кому это пришло в голову я не понимаю, но точно знаю, что ... создадут дополнительное затруднение для жителей и дополнительный дискомфорт для водителей" повністю відповідають популярним аргументам за стару розмітку. "Не розумію, але точно знаю". "Не читав, але засуджую". 
Аналітика, статистика, фактичні дані, порівнянння цифр "до" і "після", траспортна модель, робота профільних організацій це все не наше і кому воно треба. А от суб'єктивна думка без жодного адекватного аргумента - це звісно привід перекроювати центральний майдан 250-тисячного міста під себе.
invenitinvia
25 Vyacheslav Mischeryakov (invenitinvia)   • 13:34:28, 12-12-2019 [Материал]

Виглядає так, наче офіційно визнали неспроможність створити безпечні вулиці та організувати безпечні умови руху. А також задекларували автомобілецентричний розвиток країни та привілеї ігнорувати людей без авто. Наступним кроком будуть загрожі вздовж всіх тротуарів і підземні переходи?

Чомусь мало хто задається питанням, чому пішоходи переходять, там де зручно, а не там, де знак намалювали 30-40 років тому. Так само, як і чому водії їздять з комфортною для себе швидкістю, а не з безпечною для оточуючих. По дорогам і вулицям, спроектованим для реалій 50 літньої давності.

З вини пішоходів сталось "2,7% від усієї кількості ДТП з постраждалими", але 97.3% сталось з інших причин. Можливо варто ті причини усунути? 

Дивно це все і нелогічно.
invenitinvia
24 Vyacheslav Mischeryakov (invenitinvia)   • 09:38:00, 05-12-2019 [Материал]

Цікаві табличні дані. 
Було би ще цікаво дізнатись про джерела і при можливості посилання на ті джерела. Для самостійного вивчення. 
Не зрозумів останню таблицю. За який період наведені дані? За годину? Ще неясно, що мається на увазі під "собівартістю". Якось дивно бачити, що трамвай/тролейбус дорожчий за автобус. Це собівартість тільки по зарплатам/ремонту/заправці чи також враховується амотризація та утримання інфраструктури? Бо в різного виду траспорту різний термін служби та вартість капремонту/заміни. Хоча електротраспорт у нас старезний, може і дорого його утримувати. Та й питання, чи зношення доріг від автобусів рахують. Бо це не балансі ТТУ, на відміну від рейок і контактних ліній.
invenitinvia
23 Vyacheslav Mischeryakov (invenitinvia)   • 09:59:51, 29-11-2019 [Материал]

На жаль, в цьому питанні не все так просто. Десь бачив репотратж про це. Не пам'ятаю з якого міста. 
Поставити автономне опалення коштує грошей. Не всі це можуть собі дозволити. Якщо дати дозвіл, то отримаємо масовий відтік клієнтів з грошима і на ту ж довжину теплових комунікацій залишиться менше людей, в основному бідних. В тому числі і тих, хто зараз за нього не платить. Вартість утримання, ремонту та тепловтрати при цьому не зміняться. Відповідно або центральне опалення відключать взагалі і частина людей буде мерзнути/хворіти/вмирати, або доведеться так само оплачувати те опалення. Але вже із субсидій=податків=наших же грошей. Тобто треба або робити всім під'їздом/будинком або взагалі не робити.

Інша проблема в тому, що для опалення потрібен газ. Далеко не всі труби, які йдуть до будинків мають достатній діаметр (потужність). Для частини будинків неможливо зробити автономне опалення всім - необхідно змінювати оці великі труби. Це проект+робота. Точних цифр не пам'ятаю, але коштує немало. В репортажі показували 4-5 поверхівку. Озвучували десятки тисяч гривень.  Робити це потрібно на свої гроші.

Альтернативним рішенням є теплопункти/лічильники на під'їзд чи будинок. Чи навіть внутрішньоквартирні лічильники (але тут треба робити всім стояком). Тут, правда, організувати всіх 100-200 власників дуже складно. І доведеться щось вирішувати з пенсіонерами, дійсно бідними, тими хто і так не платить нічого. 

Питання складне і просто дати дозвіл - це не є однозначним благом.
invenitinvia
22 Vyacheslav Mischeryakov (invenitinvia)   • 17:59:59, 29-10-2019 [Материал]

Круто. Дуже радує таке оперативне реагування. 7 хвилин, судячи по камерам.
invenitinvia
21 Vyacheslav Mischeryakov (invenitinvia)   • 08:17:42, 23-10-2019 [Материал]

На основі яких фактів, досліджень, статистики базується дане твердження? Чим воно підкреплене? В яких точках очікується аварійність? З якої причини?
Це ж буде тестова схема. Для того, щоб оцінити ефективність і скоригувати при необхідності.
Я ще жодного фактологічного доказу не зустрічав, що нова організація руху створить більше шкоди, ніж користі. Тільки суб'єктивні думки. 
Якщо поліція не може навести лад при поточній організації руху, то може варто їм допомогти і змінити цю схему. Одним із ключових моментів нової схеми є безпека. Як для пішоходів (які зможуть переходити, а не перебігати, зажмурившись від страху бути збитими), так і для водіїв (яких і які перестануть підрізати).

Бо шось виходить шось із жанру "зараз погано, навести лад ніхто не може, але змінювати нічого не будемо. як би не наврочити, тьфу-тьфу-тьфу"
invenitinvia
20 Vyacheslav Mischeryakov (invenitinvia)   • 19:37:27, 22-10-2019 [Материал]

Де вони раніше були? Чого чекали?

Тобто той громадний овал, що був до цього - взірець безпеки і комфорту? Повороти з лівої полоси навпростець = підрізання, влітання на/з кола на швидкості, дрифт по ночам.
І цікаво, яким саме мешканцям зміни створять незручності? Чим? Скільки таких у відсотках? На основі яких досліджень чи статистики поліція зробили ці висновки?
Шось їх заява купи не тримається. Мстя за велосмуги на Бердичівській?
invenitinvia
19 Vyacheslav Mischeryakov (invenitinvia)   • 13:52:30, 07-10-2019 [Материал]

Цікаво було би прочитати про те, яку відповідальність понесуть такого роду персонажі. Чи заплатять за ремонт, чи буде штраф і т.д. Взагалі цікаво бачити статті про відповідальність.
Бо є багато матеріалу про порушення, злочити, хуліганство, але майже не зустрічається фактів про те, чим воно все закінчилось. Згадується тільки історія з унікумом, який дріфтував біля податкової між лавками. Та і то все, що писалось - це "загрожує", "розпочато справу" і т.д. Покарали його чи ні - широкому загалу невідомо. Може "порішали по тихому" і усе?
Таким чином  складається враження, що можна робити що завгодно, а максимум що буде - це кілька годин спілкування з поліцією.

До прикладу такі статті:
"До суду не з'явилася жінка, яка зірвала портрет військового на зупинці у Житомирі". Що далі? Інформації немає. Я теж так можу?
"У центрі Житомира розбили зупинку громадського транспорту: хуліганів вже спіймали". Передали до з'ясування обставин. Що далі? З'ясували, покарали чи відпустили? 
"У Житомирі водій автомобіля розбив зупинку і поїхав з місця події. ". Що далі? Хто оплатив ремонт, водій чи жителі міста? Я теж можу так втекти?
invenitinvia
18 Vyacheslav Mischeryakov (invenitinvia)   • 12:15:30, 01-10-2019 [Материал]

Їхав сьогодні тими вулицями на роботу. Пробкою то назвати тяжко - кілька центральних кварталів тянулись. Хоча може найгарячіший час минув.
Але це був перший день, багато людей (як і я) забули про перекриття. Необхідно дивитись, наскільки адаптується трафік під кінець тижня. Знаючи, що площа перекрита, я, наприклад, оберу інший маршрут. 
Ще кинулось, що припаркованих авто не було навіть біля черепахи та фамілії. А вони там стояли завжди. Невже люди голодують? Чи може, не дай бог, проходять ногами зайві 300 метрів.
Ніякої біди не відмітив - там багато чого можна оптимізувати - світлофорні фази (в т.ч. повороти наліво), забора виїзду на зайняте перехрестя (через що воно блокується для всіх), подальша чистка від паркування на магістральних вулицях.
invenitinvia
17 Vyacheslav Mischeryakov (invenitinvia)   • 10:28:28, 07-09-2019 [Материал]

Напрямки думок дуже похвальні. Те асфальтове поле в центрі міста нікому не потрібне. Однак половина площі ніяк не використовувалась, бо була всередині кільця або являла собою буферну зону з парковкою. Центр міста має бути найбільш пішоходним і зв'язним. Дуже круто, що щось почали робити останніми роками. 

Але те, як це все робиться, викликає в мене збентеження. Виникають фрази "некомпетентність", "відмив коштів", "погана організація", "премія за квадратні метри закатаних територій", "службова недбалість"

Є проект реконструкції площі. Начебто планували роботи в наступному році. Зараз асфальт на площі в задовільному стані. Вибоїн я не помічав, покриття ніяк не утруднює проїзд. В той же час потратили гарну суму грошей (цікаво, чиїх?) на те, щоб оновити асфальт. Який за рік-два здеруть повністю і замінять на плитку і газон. Яка причина таких дій? Якщо неочікувано з'явився зайвий асфальт, можна було оновити покриття в провулках чи сусідніх вулицях. Там на 2-3 квартали має вистачити. Чи заасфальтувати якісь із провулків без покриття. 

Далі. Закатали таки площу. Добре, а де розмітка??? Є кілька куцих знаків про те, що попереду кільце, а далі розбирайтесь самі. Хто виживе, молодець. Скільки там смуг, де вони починаються, де закінчуються, з якої куди можна їхати. Вони там що, геть подуріли? Я, перший раз виїхавши на новий асфальт, мало в ДТП не потрапив, бо водій, рухаючись зліва від мене поїхав прямо (на з'їзд у вулицю), а я продовжував рухатись по кільцю, при чому із лівим поворотником. І дививсь, чи мене пропускають ті, хто в'їжджають на кільце. 

Поясніть, в чому причина такого дилетантського процесу?
invenitinvia
16 Vyacheslav Mischeryakov (invenitinvia)   • 09:26:04, 28-08-2019 [Материал]

Просто шикарні організаторські таланти в наших посадовців. Тобто, щоб сьогодні не їхати висячи в переповненій маршрутці (бо тролейбусів то немає), мені треба кожен день зранку до ночі моніторити всі їх сайти. Бо попередити про це за кілька днів - це вам не гіперлуп збудувати, складно. Дуже приємно було сьогодні прочитати, що я був на конкурсі мокрих майок, бо вчора ввечері вирішили відмінити 3/4 транспорту по вул. Перемоги.
А видовбати ями навколо люків біля площі Соборної...  Видовбати і так все залишити на кілька днів - раз плюнути. А хоч якось їх помітити, щоб люди колеса там не лишали - космос. 

Невже для таких речей треба аспірантуру закінчувати і писати кандидатські? Мені здавалось, що дикий вуйко з Карпат здогадається, що якщо він зробив яму на дорозі, то в неї хтось може вскочити. А якщо відмінив основний транспорт на магістральній вулиці, то треба попередити завчасно і максимальним репостом.

Як вже набридла ця тотальна некомпетентність і халтура.
invenitinvia
15 Vyacheslav Mischeryakov (invenitinvia)   • 09:00:59, 23-08-2019 [Материал]

Було би смішно, якби це не було правдою.

Історія 1 (реальна). Йшли дівчата-підлітки з якоюсь яскравою різнокольоровою тканиною. На них здійснили напад кілька дорослих чоловіків. Через свої психічні чи психологічні особливості тим щось здалось, вони щось відчули і в них почавсь сплеск погано контрольованої агресії. Чоловіки вкрали майно дівчат, почали погрожувати, психологічно тиснути на неповнолітніх дітей, порушувати конституційні права на свободу пересування свободу поглядів. В той же час не соромлячись впарювати свій досить суперечливий світогляд, страхи та параноідальні ідеї. Ідеї про те, що їх хтось десь згвалтує, забере сім'ю, змусить кохати чоловіків замість жінок. 

Історія 2 (уявна). Йшли хлопці-підлітки в червоних футболках. Йшли грати в футбол. Домовились, що буде команда "синіх" і "червоних". На них здійснили напад кілька дорослих чоловіків. Через свої психічні особливості тим щось здалось і почавсь сплеск погано контрольованої агресії. Чоловіки оточили дітей, почали погрожувати тим, тиснути, змушувати віддати футболки як комуністичну символіку. І взагалі сидіти вдома і не пропагандувати комунізм. Хлопці відмовились мотивувавши це тим, що це форма для гри в футбол. Дітей побили, одному зламали руку, футболки порвали і викинули на сміття. 
Бо комуняки позабираюсь квартири і машини, дітей згребуть в сиротинці, а всіх дорослих відправлять до Сибіру валити ліс. І взагалі комуняк у нас немає, тільки нормальні люди. 

Цікавий прецидент. День, центр міста.
Питання. Яка ймовірність того, що аналогічний самосуд вчинять по відношенню до випадкової людини через іншу надуману причину? Як можна себе захистити від такої агресії? Чи будуть АКТИВНІ дії правоохоронних органів? Доказів, здається, достатньо. Яку відповідальність понесуть хулігани?

Чи кожному можна доколупатись до людини, побити вікна, пробити колеса, залякати, зняти це на відео і безкарно піти пити пиво?
invenitinvia
14 Vyacheslav Mischeryakov (invenitinvia)   • 14:06:56, 31-07-2019 [Материал]

Цікаво і необхідно буде прочитати про кінцевий результат інциденту.
Яка відповідальність водію, або чому він її уникнув.
invenitinvia
13 Vyacheslav Mischeryakov (invenitinvia)   • 08:55:57, 18-07-2019 [Материал]

Геніально. Традиційна схема.
Люди свідомо поввозили напівконтрабандний товар за безцінь. Обдурили державу (= себе та інших людей), не сплативши податків за легалізацію. Свідомо напівлегально ним користувались. В половині випадків - це іржавий хлам, який димить неякісним пальним.
Тепер, щоб протидіяти спробам легалізації товару, утворили організоване угрупування, яке перекриває дороги і захищає права ухилятись від податків, виводити валюту за кордон (вартість авто, запчастини, пальне) і шкодити здоров'ю інших громадян. Бо в них немає грошей утримувати своє майно. 
Попутно, звісно, жаліються на погані дороги та все інше, яке фінансується якраз із тих податків, які вони не хочуть платити.
invenitinvia
12 Vyacheslav Mischeryakov (invenitinvia)   • 16:41:52, 12-07-2019 [Материал]

Наскільки якісно зроблено можна буде оцінити за 2-3 роки. 
Турбують неукріплені схили насипу - гола земля. Їх після дощів не розмиє разом з краями полотна? 
Незрозуміло, чому бодюри вищі за полотно. Вода ж не буде стікати з дороги, а тектиме немалим потоком до найближчого стоку. Цікаво, в чому його призначення.
Зупинка - абсолютна халтура.
invenitinvia
11 Vyacheslav Mischeryakov (invenitinvia)   • 11:40:35, 04-07-2019 [Материал]

цікаво, вони там на повному серйозі таким проектами займаються з паралельного всесвіту? чи це такий спосіб розрядити обстановку на засіданнях?
при дірявому і путаному законодавстві, дотримання якого влада і зараз не може забезпечити, так закони виглядають як імітація діяльності.
Краще б працювали так, аби матюкатись в принципі не хотілось.
invenitinvia
10 Vyacheslav Mischeryakov (invenitinvia)   • 08:28:41, 02-07-2019 [Материал]

Здрастє, я ваша тьотя. 
Цікаво питання ставлять. 
Чому не "ми можемо дозволити Донецькій і Луганській областям подвійне громадянство, якщо у нас почнеться мир в країіні? Ставимо питання так/ні".
"ми можемо віддати ці області РФ, якщо почнеться мир в країні?".
"ми можемо всім все віддати, мир же буде"
Навіщо ці області вертати на таких умовах? Вони однак будуть під пропагандою РФ і ментально будуть Росією, тільки ще ображеними і з вимогами міліардних дотацій. З усіма дестабілізуючими наслідками. 
Може тоді хай краще залишаються "республіками" і живуть як хочуть. За це ж "боряться".
Не через мову це все почалось і не через неї закінчиться.
invenitinvia
9 Vyacheslav Mischeryakov (invenitinvia)   • 16:26:14, 26-06-2019 [Материал]

це радує, що на таких злочинців є управа.
Цікаво буде дізнатись, яку відповідальність понесе персонаж, котрий на дрифтував на БМВ на пішохідній зоні в центрі міста. Між іншим також потенційний вбивця - трошки рука смикнеться і пішохода впечатає в лавку.
1-30 31-38