Зміну маршрутів руху тролейбусів в Житомирі можна вважати економічно виправданою. Так ствержєує міський голова Віра Шелудченко.
- Впродовж останнього місяця замість 120-ти тролейбусів в рейс виходить на півтора десятки менше, - повідомила вона. - Ми втратили виручки на п’ять тисяч в місяць, але при цьому збитки зменшились на 200 тисяч.
Між тим, нова сітка руху викликала певні нарікання житомирян. Найбільші – через зміну четвертого маршруту, в результаті чого вулиця Котовського залишилась фактично без електротранспорту. Віра Шелудченко вважає, що справа тут – у звичці, пише
ПроЖитомирЪ.
- Зміни, які відбулися в маршруті, не погіршують стан перевезення пасажирів, просто люди звикли й тому це викликає незадоволення. Ми вже розглядали питання по вулиці Котовського, щоб там добавити транспорт не лише вранці, а й впродовж дня. Думаю, ми внесемо зміни, – заспокоїла міський голова.
Де знайти гроші на нові тролейбуси?Оновлення парку тролейбусів і трамваїв у Житомирі знову під загрозою. Повторюються минулорічні проблеми із коштами. Тоді із запланованих десяти придбали лише шість тролейбусів. Ситуацію пояснює міський голова Житомира Віра Шелудченко.
- Торік ми профінансували п’ятдесят відсотків із місцевого бюджету. Ще десять мали надійти з державного бюджету й сорок - зі спецфонду (тобто, від приватизації держмайна). Наші гроші надійшли, десять відсотків теж, від приватизації ж - нічого. Цього року ми знову закладаємо чотири мільйони, але нам уже повідомили, що для придбання тролейбусів кошти знову надійдуть зі спецфонду. Тобто, «левову частку» коштів - суму обіцяної допомоги від держави – нам прийдеться шукати самотужки.
Місто запропонувало Європейському Банку реконструкції та розвитку надати кредит для оновлення рухомого складу трамвайно-тролейбусного управління та реконструкції мереж. Але позитивного рішення не отримали.
Невелика надія все ж знайти гроші для трамваїв-тролейбусів залишається – невдовзі депутати вирішуватимуть, куди спрямувати кошти від приватизації готелю “Житомир”. Щоправда, «дірок», яких потрібно залатати в місті достатньо і без електротранспорту...