У Житомирі завершується реконструкція та переобладнання адміністративної будівлі Корольовської районної ради у сучасний ЦНАП - «Прозорий офіс».
Як повідомляє Житомир інфо, виконавець робіт вже закінчив реконструкцію зовнішнього фасаду та основні роботи зсередини. Наразі будівельники приступили до оформлення інтер'єру приміщень, паралельно облаштовують прилеглі території.
«Ми вчора виїжджали, щоб ще раз погодити з відповідними дизайнерами та фахівцями кольори стін і все інше. Ми вже переходимо до кольорової гами цього об'єкта. Зараз ми опрацьовуємо питання навіть фірмового одягу для працівників. Все має бути на якісному, сучасному рівні: електронна черга, зони очікування, абсолютна доступність для маломобільних категорій населення, якісні працівники, які будуть кваліфіковані настільки, що в одному місці відразу надати людині весь спектр послуг», – каже директор департаменту соціальної політики Житомирської міської ради Вікторія Краснопір.
Ремонт проводять лише на перших поверхах, третій та четвертий залишаються без змін.
«На першому поверсі клієнт зможе скористатися послугами Пенсійного фонду, буде дитяча кімната, де мами зможуть залишити своїх дітей, в той час, як вони отримуватимуть соцпослуги. Також буде відділення банку для того, щоб робити на місці платежі. На другому поверсі розміщуватимуться центр надання соціальних послуг, міграційна служба, фахівці центру надання адміністративних послуг. Передбачені місця для служби у справах дітей, територіального центру обслуговування одиноких та непрацездатних громадян, центру соціальної підтримки військовослужбовців», – розповідає Вікторія Краснопір.
Відділи соціального захисту та міграційної служби обслуговуватимуть лише жителів Корольовського району, усі інші послуги надаватимуться без прив’язки до місця проживання.
Реконструкція «Прозорого офісу» здійснюється на умовах співфінансування з державного та міського бюджетів. Вартість усіх робіт складає трохи більше 35 млн. гривень. Реконструкцію планують завершити вже у вересні цього року.
Як повідомляв «
Журнал Житомира», подібний офіс планують облаштувати і
у приміщення Богунської районної ради.