«Я не можу відпустити дитину саму, розумієте. Йдем через кладовище, серед могил, там уже стежка, яку знають всі. Але що робити. Виходимо на Малікова і далі кілька зупинок на маршрутці – це 7 гривень за двох. Потім мені повернутися додому – ще 5 гривень. Потім забрати – плюс 7 гривень. Хіба я маю витрачати весь день і всі гроші, щоб дитина безпечно дісталася до школи? Так у багатьох, дехто спеціально будить раніше, щоб вести пішки, а ще ж людям треба на роботу, працюють у різні зміни, - говорить Анна Собецька. – Я особисто скільки звернень написала до міської влади, все це висвітлюю в соцмережі, просимо про допомогу, а реакції жодної. Дуже сподіваємося, що при підтримці Борислава Розенблата нас таки почують».
«Ми писали звернення, збирали підписи, створювали петиції, ходили особисто до міського голови Сергія Сухомлина і його профільного заступника Дмитра Ткачука, але далі обіцянок справа не йде. Це ж не сталося вчора чи місяць тому, ми страждаємо вже років 20, а останній рік просто нема сил терпіти, - каже Людмила Венгловська. – Наші вимоги елементарні – дайте нам нормальний транспорт, ми будемо їздити і платити. Ніхто ж не просить безкоштовно, за гроші, але, щоб воно було. Щоб знали, що вийшов на зупинку і поїхав куди треба, а не чекаєш на сонці чи в мороз по хвилин сорок, а то й всі дві години і не знаєш, чи стояти далі, чи йти пішки. Ми йдемо через кладовище на Малікова і платимо у маршрутках №37 та №1, у тролейбусах, а могли б так само платити на своєму маршруті. Складається враження, що скрізь у місті живуть люди, а тут сміття якесь. Богунія з транспортом, на Крошню пустили ще й комунальні автобуси, а нам звідси виїхати нереально».
«Їздять як хочуть. От сьогодні знали, що тут буде народний депутат, буде керівництво і самі бачите, на маршруті є авто, значить можуть, коли хочуть. Зазвичай зранку в маршрутку вже не влізти, бо вона заповнюється на двох зупинках, а ввечері просто не зупиняється і їде геть, - зауважує Венгловська. – Як людям дістатися на роботу чи дітям у школу. В нас частина вчиться в школі на Київській. Постійних графіків нема, маршрутки тісні, автомобілів дуже мало. Ми вже боїмося, що буде у вересні. Підем перекривати вулицю Перемоги, якщо за ці кілька тижнів нічого не зміниться».
«Ми вислухали людей, поговорили з начальником управління транспорту і зв'язку, а також начальником ТТУ Євгеном Демчиком і наразі будемо працювати над втіленням такого варіанту: два великі, як їх називають зелені, автобуси будуть перевозити людей за цим маршрутом – до центру міста, ринку, зупинок громадського транспорту, де люди, пред’явивши квиток, протягом пів години зможуть безкоштовно пересісти на тролейбус чи трамвай, - пояснює Борислав Розенблат. – Це не вихід, але як тимчасова міра цілком прийнятно. За цей час у міськраді мають знайти перевізника та заключити з ним договір на 5 років. Якщо на маршруті повноцінно працюватимуть 4-5 автомобілів, цього буде достатньо».