«В 2015 році було прийнято рішення про затвердження нової мережі, тому воно фактично втратило свою чинність або суть, тому ми формально його скасовуємо. Хочу зазначити, що вже третій місяць як управлінням транспорту розроблені зміни до автобусної мережі, вони оприлюднені у вигляді проєкту рішення виконавчого комітету на сайті міської ради, отримано погодження профільної комісії, які були погоджені відповідно з нашим комунальним підприємством «Трамвайно-тролейбусне управління». Це була основна вимога нашої комісії і були готові вийти на засідання виконавчого комітету на затвердження, але за день було зібрання, яке цей процес стримало, тому це рішення, яке зараз приймається, скасування рішення сесії про заборону відкриття нових автобусних маршрутів, внесення змін відбулося ще 2014 року. Після того вже приймалося відповідне рішення виконавчого комітету щодо мережі і так далі», – пояснив Костянтин Підпокровний.
«Я хочу повернутися до мети цього рішення і чому воно скасовується і мету, яку воно переслідує, тобто у 2014 році ми мали проблеми з маршрутною мережею, коли багато людей по-різному малювали. Був склад депутатів, на жаль, представлений із перевізників і, відповідно, як хто хотів, так його і малював. Станом на сьогодні у нас є усталена маршрутна мережа, з формальних причин деякі маршрути дійсно не функціонують, але в управління транспорту є всі важелі для вирішення будь-яких проблем, якщо вони у нас є, бо, на жаль, ні на слухання, ні зараз вони не декларуються. Відповідно, запитання: що далі?», – сказав депутат Житомирської міської ради Іван Фурлет.
«Якщо говорити про саме рішення, яке ми хочемо зараз цим проєктом рішення скасувати, то не зовсім відповідає дійсності інформація про те, що воно строкове і вже не діє. Строк мав тільки перший пункт, який стосується того, що в маршрути руху маршрутних таксі не можна вносити зміни, які рухаються по центральних вулицях міста. Моє переконання в тому, що скасовувати це рішення можна буде лише в тому випадку, коли буде нова мережа, представлена управлінням транспорту, яка пройшла обговорення, в тому числі депутатське слухання, і підтримана депутатами», - висловився депутат Житомирської міської ради Влад Пучич.
«Ми зараз говоримо про конкурси, а минулу сесії говорили про приміські маршрути, де інформація, рішення голови обласної адміністрації стосовно передачі нам 8 маршрутів приміських? За рік ви не могли провести на ці маршрути конкурси, щоб вони залишалися?», – запитував депутат Житомирської міської ради Юрій Мойсеєв.
«Шановні колеги, правда, був рік з моменту розпорядження колишнього голови обласної державної адміністрації стосовно обласних маршрутів, і мені дивно чути це питання, тому що є два аспекти відповіді, які вам відомі. Аспект перший, що нова мережа ще до цього рішення пропонувалась вам профільним заступником до цього і з якихось причин це рішення не рухалось і не виносилось в цю залу. Аспект другий: якщо говорити про приміські маршрути, то не всі навколишні ОТГ прийняли відповідні рішення, і це вам теж відомо чудово. І це складний процес, в тому числі політичний, тому кілька місяців, не рік, профільний заступник (Дмитро Ткачук, – ред.) займався...», – відповів Влад Пучич.