Зазвичай, основним аргументом для перевізників на користь збільшення тарифів є підвищення вартості пального. Ситуація, в якій опинилися перевізники, наразі є нетиповою, адже пальне стрімко втратило у ціні. Більшість маршруток переобладнані на газ пропан, є незначна кількість метанових та дизельних. За два місяці ціна на газ (пропан) знизилася з 17 грн до 9,5-10 грн. Пропорційно знизилася ціна на бензин та дизельне паливо.
На момент встановлення тарифу у 5 грн і перевізники, і місцева влада обіцяли “покращення”, а саме: нові автобуси, валідатори та єдиний електронний квиток, чемні водії, дотримання графіків руху маршрутів (особливо у вечірній час) тощо. Нічого цього немає.
На момент встановлення тарифу у 5 грн і перевізники, і місцева влада обіцяли “покращення”, а саме: нові автобуси, валідатори та єдиний електронний квиток, чемні водії, дотримання графіків руху маршрутів (особливо у вечірній час) тощо. Нічого цього немає.