Питання про призначення нового начальника Житомирського трамвайно-тролейбусного управління зараз розглядається у відповідному міністерстві, - повідомив заступник мера Ігор Гундіч.
За його словами мерія подала на узгодження кандидатуру Віктора Зубріцкого, який свого часу вже працював головним інженером в цьому комунальному підприємстві.
Втім, ситуація в ТТУ до цих пір залишається складною, оскільки зовсім недавно його працівники отримали зарплату за квітень, а в кінці липня - отримають зарплату за травень, пише Житомир.info.
Нагадаємо, що гроші для цього, не дочекавшись держсубвенції, в терміновому порядку довелося виділяти з міського бюджету. На початку серпня заборгованість по зарплаті все одно складатиме два місяці.
Тарифи на проїзд в комунальному транспорті Житомира давно не відповідає витратам підприємства на перевезення пасажирів, втім, по словах Гундіча, міська влада на підвищення тарифів не підуть.
Ситуація настільки складна, що в мерії сподіваються і на засоби, які зможе виділити для ТТУ і обласного бюджету за підсумками перевиконання бюджету за півріччя.
Щоб забезпечувати відшкодування різниці в тарифах і проїзду пільговиків, підприємству необхідно до 5 мільйонів гривень в рік і ще 3,5 мільйона за проїзд студентів, які також користуються пільгами.
Економічну ситуацію на підприємстві посилюють і взяті колись кредити в комерційних банках, зараз борг складає близько 12,5 мільйонів.
«Плани створити в Житомирі комунальне підприємство маршрутних таксі (це, на думку влади, допомогло б збільшити прибуток і стабілізувати фінансове положення підприємства) викликало деяке неприйняття з боку керівництва області. Поки певного і остаточного рішення з цього питання немає, потрібний керівник, який би ще раз проаналізував ситуацію, все зважив і вирішив, що і як утілювати в життя», - сказав Гундіч.
Нагадаємо, в Житомирському ТТУ виникла затримка з виплатою заробітної плати, водіям і кондукторам трамвайно-тролейбусного управління, в слідстві чого 19 лютого 2008 року тролейбуси і трамваї не вийшли на маршрути міста, оголосивши страйк.
Пізніше за 23 травня, мер Житомира Віра Шелудченко, звільнила Андрія Амеліна з посади за власним бажанням. Причини звільнення мер тоді не назвала.
У червні в ході перевірки КРУ з'ясувалося, що колишній начальник Житомирського трамвайно-тролейбусного управління Андрій Амелін отримував щомісячно зарплату зі всіма надбавками в сумі близько 15 тисяч гривень. Основною доплатою начальникові була надбавка "За високі досягнення в праці", хоча очолюване ним підприємство було повним банкротом.