Наприкінці 2008 року у Житомирі була змінена схема руху громадського транспорту. Городяни поставилися до цього критично.
- У процесі впровадження виявили деякі помилки. Але не помиляється той, хто нічого не робить, - розповідає заступник міського голови Ігор Гундич.
- Наприклад, ми трохи погарячкували із тролейбусним маршрутом №7 на вулиці Котовського. На прохання мешканців його відновили, хоч сам маршрут економічно невигідний. Проте вцілому мало хто нарікав. Гадаю, що зараз ми обрали найоптимальнішу схему електротранспорту і з боку забезпечення пасажирів транспортом, і з боку економії для трамвайно-тролейбусного управління.
Комунальне підприємcтво Житомирське трамвайно-тролейбусне управління наразі переживає не кращі часи. Тим не менше
нові тролейбуси таки купуються...
- Якби були кошти, то можна було би оновити транспортний парк підприємтва за п’ять років. Це дозволило би зменшити використання електроенергії, витрати на запчастини тощо. Електротранспорт найекологічніший вид. Тому всіляко будемо підтримувати ЖТТУ і допомагати вийти із ситуації, яка склалася для всіх без виключення трамвайно-тролейбусних підприємтв України. Цю проблему має вирішувати також і держава. У нас тільки пільгових категорій сила-силенна... Або їх зменшувати, або збільшувати видатки на покриття збитків, або надавати пасажирам адресну допомогу, - повідомив в інтервью Ігор Гундич.