Компанія GfK Ukraine провела чергове дослідження ринку доступу до інтернету в Україні.
Згідно з його даними, з четвертого кварталу 2009 року по четвертий квартал 2010 кількість українців, які мають вдома інтернет, зросла на 45%. Тепер їх частка становить 26% від загальної кількості населення.
Особливо швидкими темпами цей ріст був помічений в містах з населенням 51-100 тис, де кількість домашніх підключень за рік зросла на 129%. Не зважаючи на це, різниця між регіонами та великими містами все ще висока: лише 12% жителів сіл та 25% жителів малих міст (до 50 тис. людей) мають доступ до домашнього інтернету, в той час як у великих містах цей показник становить близько 40%.
Не зважаючи на це, в дослідженні вказується, що саме дім поступово стає основним місцем для доступу в інтернет для українців. Кількість людей, які так стверджували, зросла за останній рік на 11% – до 77%.
Також компанія стверджує, що Спілкування в Інтернеті переходить в соціальні мережі
Так, якщо в кінці 2009 року лише 31% користувачів Інтернету регулярно заходили до сторінок соціальних мереж, то в четвертому кварталі 2010 року їхня частка зросла до 38%.
Особливо ці тенденції помітні у молоді у віці 16/19 років – 57% серед Інтернет-користувачів цього віку сказали, що користуються соціальними мережами.