Міністерство закордонних справ замовило приватній компанії стратегію
поліпшення реноме України в Європі Поліпшення іміджу країни за кордоном
буде коштувати 100 тисяч доларів з державного бюджету.
У четвер, 24 березня, піарники нарешті показали, чим же ми будемо дивувати світ.
У
компанії визнали, що головні стереотипи про Україну, що склалися в
світі, це - погана екологія, корупція і дешевий секс-туризм. Але про них
будемо мовчати. Головна мета, відзначають піарники, не задовольнити
якісь існуючі стереотипи, а знайти щось нове.
Зокрема, розроблені
образи "Спритко" і "Гарнюня". Він - активний і сміливий, вона - красива
і незалежна. Виконано в стилі японського аніме - з великими очима.
Такими, вважають розробники, європейці і повинні представляти українців.
Однак,
щоб європейці не подумали, ніби українці з мультиків, є інший варіант.
Над логотипом «Україна» летить чоловік. Один - у діловому костюмі, інший
- на вигляд турист. Підпис знизу переконує, що ми дуже швидкі.
У
той же час будуть піарити Україну і справжні українці. Популярним
співачкам запропонують виступити в незвичному образі. Вишуканим мовою
вони розкажуть про різні аспекти потенціалу України - від економічного
до туристичного.
Державну стратегію ТСН випробує на відомому
політтехнолозі. Сергій Гайдай каже: втеча від негативних асоціацій про
Україну - все одно що брехня. Вилізе боком.
"Фактор, за яким
обирали - це красиві жінки. Для нормального європейського чоловіка це
однозначно сексуальний об'єкт ... Якби ставилося завдання змінити імідж,
я б вибирав не красивих, а тих жінок, які чогось досягли в чоловічій
зоні", - відзначив політтехнолог.
У МЗС, натомість,
стратегією залишилися задоволені. Її розробників залучили до співпраці
поза конкурсом, мовляв, ті запропонували кращу ціну. Як кажуть у
міністерстві, в порівнянні з іміджевими бюджетами Катару або Кувейту, це
"крапля в морі".
Щоб втілити креативні задуми в життя, МЗС знову буде шукати гроші тепер вже від приватних інвесторів.