"Всього у комунального підприємства є 7 одиниць спеціалізованої великої техніки, які розподілені між двома бригадами – найефективніші 5 комбінованих машин “Глобус”, які можуть як згрібати сніг так і посипати піщано-соляною сумішшю дороги. Вся ця наявна у міста техніка, під час таких снігопадів як сьогодні, з перезмінками, працює 24 години на добу. Міняються лише людини, яких для випуску всієї техніки одночасно не вистачає. Деякі працівники за кермом по 2 зміни поспіль, бо розуміють що в такі моменти треба.
Тривалість одного маршруту кожної бригади до 4 годин. Вночі – біля 3-ох. Коли на дорогах менше транспорту працюють швидше, тому вночі працювати ефективніше. Одного завантаження суміші вистачає для посипання приблизно 15 км. доріг. Далі машині необхідно їхати на завантаження. При сильному снігопаді за цей час результату попереднього проходження вже майже не помітно.
Технологічно спочатку розкидають піщано-соляну суміш та/чи бішофіт – спеціальний реагент, який плавить сніг та лід. Це робить дороги менш слизькими. Після цього автомобілі змішують сніг із сумішами. Лише після цього етапу спец техніка згрібає сніг та робить повторне профілактичне посипання вулиць.
Починають прибирання з мостів, а далі по спланованим маршрутам. Маршрути різняться залежно від кількості опадів та пори доби. Під кожні умови свій сценарій. Станом на момент публікації цього посту деякі вулиці вже пройшли два-три цикли такого прибирання. Загальний пробіг техніки за цю добу вже понад 1000 км", - зазначив Ткачук на своїй сторінці у Facebook 23 січня.