"З'явилось оголошення без жодного посилання на нормативний документ, що пенсіонери та інваліди віднині не належать до пільгових категорій, тому мають оплачувати проїзд на маршруті, оскільки перевізникам не компенсується проїзд пільговиків з бюджету. І тому від паперової фабрики багато пасажирів маршруткою не поїхало, по дорозі також виник не один конфлікт з інвалідами. Водій сказав, що рано усіх зібрали і поставили перед фактом, що лище 3 пільгових категорії наразі перевозитимуть, а інакше власники домалюють одиничку і їздитимуть як приміська маршрутка", - написала в соцмережі житомирянка Ольга Прокопова.
"Все просто, коли приміському перевізнику маршрут №110 продовжують маршрут по всьому місту, + цей маршрут дублює і приватний маршрут №23 та комунальні 53 та 53А, та більше того, він (110) не перевозить пільгові категорії пасажирів по місту на відміну від того ж приватного 23 та комунального 53 та 53А, тоді цілком зрозуміло такий крок приватного перевізника, він хоче теж працювати як і перевізник маршруту №110 не возити пільговиків.
В мене взагалі така думка, що скоро з міських маршрутів залишиться тільки 53 та 53А, всі інші будуть приміськими, бо їм там і комфортно і ніяких пільговиків. Просто все банально, немає чіткої стратегії розвитку міської транспортної мережі, немає правил гри, немає контролю та немає відповідальності за тей стан речей, які сьогодні є в місті в сфері надання послуг з пасажирських перевезень по місту Житомир", - зазначив Мусійчук.