«Я вже декілька разів пропонував таку дискусію, але люди дуже негативно відносяться до самої думки щодо заміни трамвая іншим видом транспорту, тому що вони поки що не бачать кардинальних змін по транспорту в місті Житомирі і вони не вірять, що якщо зникне трамвай, то буде новий сучасний транспорт і вони зможуть з легкістю добиратися з Польової і з району (вулиці) Промислової до центру міста. Тому тут трамвай дуже для них важливий. Але у нас вже в кінці травня-на початку червня вже відкриття пропозицій по кредиту Європейського банку реконструкції й розвитку на закупівлю 49 нових тролейбусів для Житомира. Це перший крок. І якщо не буде оскарження, то до кінця цього року перша партія тролейбусів вже буде в Житомирі і до травня наступного року ви повинні будемо отримати всі тролейбуси. Наступний крок – ми ведемо перемовини з банком KfW, який готовий надати Житомиру кредит під 1,5% річних терміном на 30 років під закупівлю транспорту. І ми вивчаємо можливість пустити цей кредит якраз на розвиток трамваю. Треба розуміти і вже не один раз казав, що заміна трамвайної колії на сучасну трамвайну колію дуже вартісна: 1 км обійшовся, наприклад, Львову в 35-36 мільйонів гривень. У нас треба замінити 15 кілометрів і приблизно це буде коштувати 15 млн євро. Крім цього один сучасних двосекційний трамвай коштує майже мільйону євро, а нам потрібно близько 10 трамваїв. Тому вартість цього проекту – 20-25 млн євро, і ми розуміємо, що ніхто такі гранти не дасть, треба брати кредити, а потім їх віддавати», - сказав Сергій Сухомлин.