У Житомирській області з початку року на лінію «102» надійшло майже 218 тисяч дзвінків. Лише у вересні оператори цілодобової служби «102» прийняли близько 24,5 тисяч повідомлень громадян, 1644 з них – потребували невідкладних дій поліцейських.
Як розповіли «
Журналу Житомира» у ГУ Нацполіції Житомирщини, щодоби на чергування заступає 5 операторів служби «102» та старший зміни. Нині на цілодобову лінію надходять виклики з мобільних з території усього регіону, а також зі стаціонарних телефонів в Житомирі та Житомирському районі.
«У середньому від 800 до 900 дзвінків щодоби. Багато повідомлень про порушення того чи іншого характеру: від розпиття спиртного та голосних лайок до крадіжок та хуліганств. Звісно, що серед усього масиву звернень, оператори навчені розрізняти невідкладні або такі, що потребують першочергового реагування», - розповідає начальник відділу служби «102» Олександр Купріянов.
Щогодини оператор приймає 7-9 телефонних повідомлень і відповідно має менше 10 хвилин для спілкування та зібрання необхідної інформації щодо події. Відтак паралельно з розмовою працівник уже заповнює електронну картку-завдання, яка далі направляється для виконання поліцейським нарядам.
Поряд з відповідальністю, насиченістю та високим темпом роботи є й інші особливості. Наприклад, постійні «клієнти». Так, 38-річний житель с. Красносілки Чуднівського району встановив своєрідний антирекорд – з початку року він зателефонував за номером «102» 1520 (!) разів.
Майже 1300 дзвінків надійшло від жителя Андрушівського району. Цей чоловік воліє «спілкуватись» з операторами, перебуваючи у стані сп’яніння. І подібних «шанувальників» обласної служби «102» більше десятка.