Житомирська міська рада здійснила перехід на нову сучасну платформу електронних петицій і відновила прийом звернень від житомирян. Нові петиції можете подати за посиланням:
https://e-dem.in.ua/zhytomyr
Інструкція для користування новим сервісом електронних петицій:
- Перейти за посиланням
- Натиснути кнопку "Увійти"
- авторизуватись ВИКЛЮЧНО через банківську систему ідентифікації від Національного банку України (Ощадбанк, Монобанк, ПУМБ та інші) чи BankID від Приватбанку (Банк Південний, Банк Конкорд, А-Банк), або за допомогою ЕЦП
- Заповнити реєстраційну форму (тільки після першої авторизації)
- Перейти у потрібну петицію та натиснути на кнопку "Підписати петицію" або "Створити петицію". Усі наступні рази для голосування авторизуватись виключно через банківську систему ідентифікації або ЕЦП.
У зв'язку з цим припинено функцію активування нових петицій
на сайті http://petitions.zt-rada.gov.ua.
У мерії зазначають, якщо електронна петиція не набрала 300 голосів протягом 30 днів, вона розглядається як звернення громадян відповідно до Закону України "Про звернення громадян".