Комунальне підприємство "Житомирводоканал" модернізувало сайт особистого кабінету користувачів і відтепер передати показники по лічильникам буде зручніше. Про це повідомила менеджер зі зв'язків із громадськістю КП "Житомирводоканал" Сніжана Герасимчук під час брифінгу у міській раді.
"У старому кабінеті не можна було передавати показники без змін. Із проблемами стикалися абоненти, які замінили прилади обліку води: вони не могли передати показники, бо ті були менші від попередніх. У новому кабінеті можна передавати показники без змін. У ньому зафіксовано дані по кожному окремому лічильнику, а тому ті абоненти, які змінюють прилади обліку води, не стикаються з труднощами при передачі показників через сайт", - зауважила Сніжана Герасимчук.
Відмічено, що у минулому кабінеті за 2 роки було зареєстровано 8 000 абонентів, а в оновленому - 11 000 за 2 місяці.
Кожен абонент може скористатися автоматичною системою обслуговування в режимі реального часу через
онлайн-сервіс водоканалу.
З покроковою інструкцією щодо користування особистим кабінетом можна ознайомитись
за посиланням.