B2B Jewelry називають себе бізнес-проектом, який приносить пасивний дохід. Вони доплачують за покупку ювелірних прикрас, відраховують по 8% в тиждень за покупку у них сертифіката і закликають «жити в достатку».
Під час карантину магазини довелося тимчасово закрити, але в кінці травня вони відкрилися. І в одного з них в Харкові зібралися люди, які представилися вкладниками проекту. Вони вимагали повернути їм гроші і повідомляли про нібито заморожені виплати. Детальніше в матеріалі від
MC.today.
Що трапилося
Увечері 28 травня в Харкові біля ювелірного магазину зібралися інвестори і вкладники B2B Jewelry. Вони вимагали закрити магазин,
повідомляє Нацполіція.
Як розповідають люди, що прийшли до ювелірного магазину, 29 травня керівництво B2B Jewelry викликало «охорону».
«Всі зрозуміли, що ця злочинна схема може впасти, і ось підтягнули хлопців, так званих спортсменів. Ми "пробили" їх машини і встановили, що це хлопці з Вінниці», - каже активіст.
В ході конфлікту пробили колеса в чотирьох автомобілях, припаркованих біля магазину. В даний час їх власники встановлюються, проте
в соцмережах говорять, що це автомобілі чоловіків, які прибули з Вінниці.
Пізніше магазин в Харкові «опечатали» правоохоронці. 10 людей звернулися в поліцію - вони кажуть, що B2B Jewelry їх обдурили, повідомляє «
Суспільне Медіа». Правоохоронці відкрили справу про шахрайство.
Після цього до магазину прийшли нібито справжні вкладники проекту і почали говорити про те, що не потрібно закривати салон. У соцмережах їх назвали «піарниками» B2B Jewelry.
«Треба відкрити магазини і дати нам жити так, як ми жили. Ми всі були дуже задоволені. Люди, які скаржилися, прийшли перед самим карантином і не відчули цього достатку!» -
каже одна з присутніх.
Що кажуть в B2B Jewelry
У компанії говорять, що роботу проекту нібито намагаються зупинити, і називають це рейдерським захопленням.
«Ми впевнені, що серед нападників не було наших партнерів, так як учасники проекту розуміють і підтримують роботу В2В, а не намагаються знищити», - пишуть на сторінці компанії.
Пізніше на YouTube-каналі B2B Jewelry
з'явилося відео, в якому говорять, що салон в Харкові заблокували «тітушки».
«У них проста мета - отримати гроші. Прямо як за часів лихих 90-х, коли бізнесу доводилося платити криміналу за свою спокійну роботу. Група людей оточила магазин, залякували, погрожували», - кажуть в відео.
Про людей, які прибули нібито охороняти магазин, нічого не сказали.
«Сьогодні Харків працює в повну силу», - повідомив у відео представник компанії, хоча поліція «опечатала» салон.
Примітно також те, що чоловік, який говорить від імені B2B Jewelry, не представився, а раніше фігурував в рекламних роликах компанії.
Що це за компанія і як вона працює
У березні 2020 року «
Ліга.Фінанси» випустила велике розслідування про компанію B2B Jewelry. За даними Генпрокуратури і податкової, співвласників B2B Jewelry підозрюють в ухиленні від сплати податків в особливо великих розмірах і відмиванні готівки через фіктивний благодійний фонд.
Як з'ясували журналісти, юридичної особи B2B Jewelry в Україні не існує. Це бренд, під яким працює мережа фірмових магазинів ювелірного заводу «Шарм», розташованого в місті Ладижин під Вінницею.
Творець компанії - Микола Гонта. Він володіє вищезазначеним ювелірним заводом.
У салонах клієнтам доплачують за покупки - кешбек (часткове повернення коштів - ред.) становить 104% (тобто більше, ніж ціна самої ювелірної прикраси). Кешбек ділять на 52 частини і виплачують протягом року. Як при цьому заробляє компанія - незрозуміло.
Також в компанії продають сертифікати, які нібито дають право в будь-який момент отримати вироби з золота або срібла на номінал сертифіката, який стартує від 1 тис. грн. Цей сертифікат працює як депозит: по ньому клієнт може отримувати 8% ставку в тиждень (або 416% річних).
Але, як розповіла LIGA.net один з менеджерів, це тимчасовий хід. Далі B2B Jewelry в два рази знизить відсоток виплат - до 4%, що відповідає «рівню реальної рентабельності компанії».
Також після карантину в компанії оголосили про ще одну послугу - виплати 6% в тиждень від суми ювелірного виробу, але за умови, що його «купили» за сертифікат.
Це виглядає так: клієнт приходить в магазин з раніше придбаних сертифікатом, обмінює його на ювелірний виріб і ще отримує 6% від суми покупки щотижня.
Ще один спосіб заробітку в B2B Jewelry - мережевий маркетинг. Кожен клієнт може залучити в компанію знайомих, за це він отримує бонуси з їх покупок - від 8 до 19%.
При цьому Нацкомісія з цінних паперів та фондового ринку
повідомила, що B2B Jewelry має ознаки фінансової піраміди, і застерегла від інвестування в проект.