«Сьогодні мамі не видали картку житомирянина, документи здали вже давно, на минулому тижні прийшло сповіщення від Ощадбанк що карта вже у відділенні. Аргументація - доки вона отримання пенсії не переведе з Привату в Ощадбанк», – пише Роман Кравчук.
«Прийшло повідомлення з “Ощадбанку”, що карта житомирянина уже у відділенні, пішов забирати. У відділенні банку сказали: дадуть тільки якщо буду отримувати через їх банк заробітну плату. Я отримую заробітну плату в іншому банку, і не хочу через їх банк отримувати. “Карту житомирянина” не дали, хоч вона вже готова лежить у відділенні», - пише у Facebook користувач Сергій Пташник.
«На даний момент ми дійсно дуже активно пропонуємо клієнтам перевести до нас виплати, для того, щоб карта була активною. Просто роздавати безкоштовно проїзні квитки – це не є банківською задачею. І тому ми, звичайно, пропонуємо відкривати у нас рахунок. Дійсно, є багато нарікань з боку клієнтів, і питання це ми вивчаємо: чи повернутися нам до тієї практики, що була до 1 липня, чи лишити так, як зараз. Ми зараз ведемо переговори з містом з цього приводу. Картки тих, хто не погоджується оформити у нас рахунок, просто чекають у відділенні. Ми їх не будемо знищувати. Цей проєкт має завершитися позитивно, оскільки ми вже випустили близько 40 тис. карток», - пояснює Микола Шульга.
«Це політика “Ощадбанку”. Вони можуть мешканцям надавати додаткові опції до “Карти житомирянина”, бо це є транспортна карта і банківська. В даному випадку, вони можуть надавати будь-які пропозиції, але те, що вони не видають картки без користування їхніми послугами – це не в їхній компетенції. Міська рада проти примусового оформлення та невидачі карток у разі не відкриття рахунку в даному банку. Це є наш соціальний міський проєкт», - пояснює заступник міського голови Олександр Шевчук.