У центрі Житомира в сквері на розі Небесної сотні і Лятошинського недавно відкрили новий фонтан "Лотос". Його створили в рамках проекту "Бюджету участі", який переміг в 2018 році на загальноміському голосуванні.
Незважаючи на те, що "сезон" фонтанів вже давно відкрито, "Лотос" рідко можна застати працюючим. Як виявилося, фонтан не працює через неякісну реалізацію. Про це в соцмережі заявила автор проекту
Аліса Скворцова.
За її словами, фонтан неодноразово запускали, але протягом двох днів він переставав працювати. Надалі з'ясувалося, що в ньому відсутній клапан, який необхідний для повноцінної роботи.
"Я почала цікавитися, а чому все ж таки фонтан не працює. Робітники, які виконували технічну частину постійно стверджували, що просто забивається фільтр. Але я пішла далі, зв'язавшись з розробником технічної частини фонтану, що знаходиться у колодязі. І він мені відповів, що мабуть не спрацьовує клапан підводу і відводу води, який указаний на кресленні; таким чином вода не поступає у випадку її нестачі в бочці. А ми знаємо, що діти люблять плескатися у фонтані і голуби пити воду, а ще вона має властивість випарюватися. Далі я спитала у працівника "Прогресбуду", який встановлвав все у колодязі, чи є той клапан; і він сказав, що його немає", – розповіла житомирянка.
Аліса Скворцова повідомила про це замовнику робіт Управлінню капітального будівництва міської ради та технагляду, проте за її словами, ремонтувати фонтан там не поспішають.
"Подзвонила пану Парфенюку, з якого я рік витягувала кожен крок. (Насправді зробити то все можливо максимум за тиждень. Парфенюк сказав, що вони зробили як простіше, що в проекті так мудрьоно все і брєдово, як завжди обматюкав мене з голови до п'ят, послав мене і кинув слухавку. Пройшов знов тиждень і знов тиша", – додала жінка.
Нагадаємо, новий фонтан коштував бюджету міста 381,9 тис. грн.