"Учора ввечері я повертався додому і помітив на мосту близько першої години ночі велике скупчення вантажних автомобілів. Я так розумію, що рух відбувався через проспект Незалежності в напрямку Києва і навпаки. Міст цей аварійний тривалий час. Я звертався у поліцію на лінію "102". Моє звернення прийняли, але так ніхто і не відреагував. Думаю, на найближчому засіданні комісії порушити питання про встановлення тут додаткових дорожніх знаків", – розповів Роман Кравчук у коментарі "Суспільне Житомир".
"Вантажні автомобілі рухаються по Київському шосе і переїжджають через міст. Перед автовокзалом повертають праворуч і рухаються по проспекту Незалежності. Якщо вантажівки їдуть у центр, звичайно, інспектори патрульної поліції реагують на це, зупиняють водіїв. Якщо їдуть транзитом через Житомир по проспекту Незалежності, то ми не зупиняємо. Там немає жодних обмежувальних дорожніх знаків", – зазначив Іванюк.
"Згідно із проєктною документацією, міст був розрахований на навантаження 18 тон і автомобілів до 30 тон. Сьогодні тут рухаються автомобілі, вантажопідйомністю 40-50 тон. Завдяки тому, що балки конструкції мосту побудовані із подвійним запасом, міст ще не розвалився і досі стоїть. Повністю робоча арматура та бетон зруйновані. Опори мосту мають поздовжні та поперечні тріщини. Цей міст потребує негайної реконструкції. 2 роки тому розробили проєкт на реконструкцію шляхопроводу на суму 283 млн грн. Але станом на сьогодні цю проєктну документацію потрібно переробити", – розповів інженер комунального підприємства "Експлуатація штучних споруд" Вітольд Тржцяк.