«Укрзалізниця» запустила чат-ботів з продажу квитків у месенджерах Viber і Telegram. Окрім можливості купити квиток, боти мають низку інших функцій.
Як повідомила пресслужба
Міністерства інфраструктури України, наразі через ботів у Viber і Telegram можна купити квитки лише на швидкісні потяги «Інтерсіті+».
Також чат-боти «Укрзалізниці» у Viber і Telegram мають такі функції:
- замовлення харчування під час поїздки;
- відображення розкладу руху (наразі лише відображаються потяги «Інтерсіті+»;
- повернення придбаних квитків;
- інформування про прибуття або запізнення потяга;
- номер колії тощо.
Чат-боти «Укрзалізниці» спілкуються трьома мовами: українською, англійською та російською.
Оплата за квитки, придбані через чат-бот, здійснюється безпосередньо без редіректу, тобто без переспрямування на інші сайти. Для цього можна прив’язати платіжну картку в електронному гаманці. Також пасажири можуть використовувати для оплати сервіси Google Pay, Apple Pay та Viber Chatbot Payments.
Протестувати роботу сервісу можна за посиланнями: