«Тариф залежить від наших витрат. Це витрати на паливо, на обслуговування, зарплату водіям, обслуговування нашої території, нашої бази, це й електроенергія та опалення - всі ці витрати. У нас з нового року все зросло, зарплата зросла на 20%. Є спеціальна методика, за якою ми розраховуємо, який має бути тариф. Ми почали працювати по тарифу 90 копійок за один пасажиро-кілометр, але за нашими розрахунках там вже більше гривні. В середньому на 20% збільшилася ціна. Ми ці розрахунки подавали в адміністрацію, подавали лист, попереджували й в автобусах за два тижні розвішували оголошення, попереджували пасажирів про те, що буде збільшення тарифу», - розповів директор ТОВ «Довбиш Автотранс» Володимир Поліковський.
«На сьогодні є постанова Кабінету Міністрів №240, де державне регулювання скасовано. На сьогодні перевізник самостійно встановлює тариф. Тариф перевізник регулює згідно з ринковими відносинами й штрафних санкцій немає. Штрафні санкції, я не знаю повноважень до кінця, але, здається, Антимонопольний комітет може перевірити й все», - говорить начальник відділу транспорту та зв’язку Житомирської ОДА Валерій Ясинецький.