«На цей рік ми плануємо по поточному ремонту продовжити цю тенденцію і відремонтувати частково вулицю Покровську, від вулиці Київської, перехрестя з вулицею Лесі Українки, вулицею Сціборського. Там вже визначені об’єкти. Також вулиця Святослава Ріхтера практично повністю вся. Також планується ремонт вулиці Героїв Пожежних, де планується будівництво в цьому році тролейбусної лінії. Також ремонт вулиці Жуйка, а саме - міст, якщо на це буде достатньо коштів. І вулиця Хлібна, від Київської до вулиці Домбровського. Це п’ять основних вулиць з заміною верхнього шару дорожнього покриття. Також згідно весняного обстеження, яке пройде вже найближчим часом, будуть визначені ділянки на центральних вулицях, які не потрапили в поточний та капітальний ремонти. Їх буде відремонтовано середнім ремонтом, великими картами. Тут більше 30 вулиць. І після весняного обстеження та погодження на профільній комісії, ми внесемо їх до поточного ремонту. Що стосується капітального ремонту, то в планах на цей рік відремонтувати Київське шосе (це в’їзд в місто) у співфінансуванні з обласним бюджетом. І на цьому поки все, що стосується капітальних ремонтів», - розповідає заступник міського голови.
«У програмі заплановано 60 мільйонів, але не було заплановано капітальних ремонтів. Зараз при плануванні капітального ремонту нам потрібно показати співфінансування по даним об’єктам. Тому ми знімаємо поки з поточного ремонту 20 мільйонів, закидаємо їх на співфінансування по капітальному ремонту, на поточному залишається 40 мільйонів. Оголошені всі процедури, ми їх проходимо, визначаємося з остаточною вартістю поточного ремонту нашим комунальним підприємством та підрядними організаціями і розуміємо, скільки нам не вистачає. І тоді вже, або вжимаємось, або виходимо на бюджет і кажемо: нам потрібно стільки дофінансувати, щоб виконати цей об'єм робіт», - каже Олександр Шевчук.
«Що стосується капітального ремонту, який був виконаний в минулому році, думаю, це всіх цікавить. На сьогодні не прийнятий об’єкт ані по Великій Бердичівській, ані по Київській, від майдану Соборного до Небесної сотні. Ці об'єкти були в замороженому стані в зимовий період. Гарантійні листи є в замовника робіт - облдержадміністрації, щодо продовження виконання робіт за настання сприятливих погодних умов. Після того, як підрядник закінчить роботи і буде готовий здавати об'єкт в експлуатацію, ми будемо дивитись на якість виконання, чи відповідає ця дорога нормам ДБН та іншим. Оскільки наше комунальне підприємство «УАШ» є балансоутримувачем всіх доріг в Житомирі, а замовником – облдержадміністрація, а роботи в співфінансуванні 50/50, то для міста це дуже важливе питання, і ми зробимо все, щоб ця дорога була в належному стані», - розповідає заступник міського голови.