«У нас вже визначена підрядна організація, яка буде виконувати ці роботи. Врегульовані практично всі технічні питання. Починаємо з реконструкції діючої підстанції, яка знаходиться на провулку річковому. Думаю, що вже найближчим часом розпочнеться роботи, всі дозволи отримано. Але є невеличкі затримки з технічної співпраці з нашим житомирським РЕМом. Виграла компанія з міста Києва «Ремводпласт Плюс». У них є аналогічні виконання договорів по Україні. На сьогодні вони будують лінію в Краматорську та Запоріжжі. Договір передбачає виконання робіт до кінця року, але по усним домовленостям будемо старатись, щоб це було до початку вересня, щоб діти могли спокійно дібратись до школи», - розповідає заступник Житомирського міського голови Олександр Шевчук.
«До цього проводилась аналітика. І все-таки основна функція, яку потрібно виконувати - це соціальний транспорт. Наш пільговик і наші пенсіонери - це люди, які мають право на безоплатний проїзд у комунальному транспорті, але в даний момент у них немає альтернативи. Будемо пробувати починати з 6 тролейбусів з інтервалом в 12 хвилин. Це попередні розрахунки ТТУ. Поки почнемо з 6 тролейбусів у графіку. Це не дуже довге плече, це гарний інтервал. Але якщо буде не вистачати, то будемо додавати і в процесі визначати», - каже заступник мера.
«Сам проєкт передбачає співфінансування з міського бюджету. В даному випадку з міського бюджету фінансуватиметься поточний ремонт, будівництво світлофорного об'єкта. Умовою гранту було те, що ми співфінансуємо свою частину. 2 мільйони євро - це грантові кошти. Вартість проєкту, яке ТТУ виставляло на тендер і виграв підрядник, якщо не помиляюсь, то це - 55 мільйонів гривень. Левова частка - це модернізація нашої діючої тягової підстанції. У нас їх взагалі 11 по місту і всі вони побудовані в 60-70 роках минулого сторіччя. Тому - це дуже доречний проєкт з точки економії електроенергії. На другому місці - це кабельна мережа, яка теж є дорогою. Ну, і встановлення опор», - розповідає Олександр Шевчук.