"Коли вперше прийшов до президента доповідати про 100 днів своєї роботи, він запитав: "Скільки ти доріг хочеш побудувати?". Я кажу: "Ось, з того, що ми бачимо, — 94 км дороги". Він подивився і сказав: "А ти дороги збираєшся 10 років будувати? Мені так не підходить. Подумайте, як збільшити обсяги", — згадує голова Житомирської ОДА.
"Деякі "артисти"-дорожники досі намагаються з нами судитися за ті "роботи", які вони виконали. Хочуть відсудити 40 млн грн. Але наша правова оцінка абсолютна і правда точно за нами. А ці всі й раніше ні чорта не робили, ось хочуть і далі не робити, але продовжують судитися. Ми одним уже ніс втерли, які нам будували амбулаторії. Зробимо це і тим "великим" дорожникам, які не будували нічого, і за той асфальт, який з'їхав разом зі снігом. У нас ці всі акти є", — прокоментував він.
"Ми будуємо міжнародні дороги. Дорога М1 — це дорога від Білорусі до Молдови фактично. Вже біля кордону з Білоруссю новий шматок лежить. Біля Житомира траса М21 — тут 15 км нових укладено. Зараз триває ремонт на розв'язці біля Бердичева, яка стоїть на трасі М21... Дороги до шкіл, які ми також будуємо, дороги до амбулаторій, дороги до лікарень, між селами. Люди повинні отримувати нову якість життя. І це є стратегія програми "Велике будівництво", — перерахував він.
"Але якщо не буде ставлення простих людей, для яких ми будуємо ці дороги, то і доріг не буде. Якщо вони будуть дивитися крізь пальці на всі ці перевантаження. Крім зерновозів, у нас же камінь тут добувають, брили валять по 40 тонн на свої машини. І ми не можемо, скажімо, в найдальшому куточку області побачити, як непорядний аграрій завантажив 40 тонн в машину. Але люди-то точно бачать і точно розуміють, хто вбиває їхні дороги, якими їм потім їздити", — наголосив голова Житомирської ОДА.