Комунальне підприємство "Житомирводоканал" відреагувало на скарги містян щодо погіршення якості води та виконало промивку водопровідної мережі. Про це 28 липня повідомили на
Facebook-сторінці підприємства.
"Аварійна бригада КП “Житомирводоканал” відкрила пожежні гідранти за 21 адресою в різних районах нашого міста і виконала роботи з промивки водопровідної системи задля видалення осаду, який накопичився в мережі та покращення якості води, яка надходить в оселі", – інформують комунальники.
Окрім того, в місті працює мобільна бригада, яка оперативно реагує на звернення мешканців.
"Виїздить для додаткового промивання мереж за тими адресами, за якими якість води досі не покращилась", – додали в КП.
Зазначається, що працівники контрольно-вимірювальної лабораторії проводять відбір проб води у мешканців, від яких отримали скарги на якість води, та роблять їх аналіз.
Нагадаємо,
містяни в соцмережах жаліються, що воду неможливо використовувати не те, що як питну, але й навіть для господарських потреб.