Мешканці Житомирщини продовжують потрапляти на гачок шахраїв, які в телефонній розмові представляються працівниками банку, виманюють конфіденційну інформацію й знімають кошти з рахунків. Днями два таких випадки зафіксували у Житомирі.
"До районного відділення поліції звернулась 63-річна жителька й пожалілась, що після телефонної розмови з нібито працівницею одного з банків втратила майже 3 тисячі гривень з рахунку", - розповіли "Журналу Житомира" в поліції Житомирської області.
За схожих обставин 42-річна житомирянка, виконуючи вказівки "банківської працівниці", перерахувала на невідомий картковий рахунок усі свої заощадження.
Такі факти кваліфіковані поліцією за ст. 190 (Шахрайство) Кримінального кодексу України.
Як не попастися на хитрощі шахраїв
Подібних неприємностей можна уникнути, дотримуючись елементарних правил безпеки. У першу чергу, запам’ятайте, що реальним банківським працівникам не потрібна ваша персональна інформація. Усі необхідні дані для забезпечення безпеки ваших рахунків і карток вони вже мають. Додаткові відомості важливо зберігати у таємниці і не розголошувати їх стороннім, ким би вони себе не називали, особливо по телефону.
Критично і упереджено ставтесь до підозрілих смс-повідомлень про блокування банківських карток. Не поспішайте з вирішенням проблемних питань у розмові з абонентами, у справжності яких ви сумніваєтесь. Будьте обережними під час здійснення будь-яких фінансових операцій. Особисто у фінансових установах перевіряйте відомості, які вам намагаються нав’язати у телефонній розмові.