Електрифікацію залізниці між містами Житомир та Новоград-Волинський саботують. Тому масштабний інфраструктурний проєкт не буде виконано у встановлені терміни.
Про це заявив заступник міністра фінансів Олександр Кава в інтерв'ю сайту
mintrans.news, відповідаючи на питання про фінансування залізниці на 2022 рік.
"Планується фінансувати розвиток інфраструктури. Швидше за все, на 2022 рік у УЗ залишаться залишки, які перейдуть з держбюджету-2021. Через саботаж окремих співробітників державна компанія не встигне цього року реалізувати проєкт електрифікації ділянки Житомир — Новоград-Волинський, кошти на який було закладено до держбюджету-2021. У той же час встигнемо завершити два інші проєкти електрифікації, фінанси на які були заплановані у держбюджеті на поточний рік", — сказав Олександр Кава.
Наразі УЗ проводить електрифікацію двох ділянок: від міста Черкаси до станції імені Тараса Шевченка та лінії Київ — Васильків.
Електрифікація лінії на Новоград-Волинський –
один з трьох проєктів, на який Житомир отримав фінансування з державного бюджету. Зокрема, на реалізацію проєкту було закладено 400 мільйонів гривень.
Реалізація проєкту дозволить перенаправити через Житомир
10 щоденних поїздів далекого сполучення і, тим самим, забезпечити щоденне сполучення з 19 обласними центрами країни. Також залізничники планують запустити через Житомир поїзди "Інтерсіті"