Обласна рада провела конкурс на новий туристичний логотип Житомирщини. В фінал потрапили дві роботи: "Житомирщина туристична" та "Житомирщина дивовижна".
Переможця обирала громадськість шляхом відкритого онлайн-голосування. Загалом участь у голосуванні взяли 713 осіб.
Переможцем з різницею у 29 голосів став логотип "
Житомирщина туристична". Його автор - Тетяна Вдовиченко.
Логотип розкритикували в соцмережах. Зокрема, результати конкурсу прокоментував колишній головний архітектор Житомира
Юрій Безбородов.
"Офіційний переможець у конкурсі! На кращий логотип Житомирщини! Живіть тепер з цим", - написав на своїй Facebook-сторінці Безбородов.
Під дописом користувачі соцмережі залишили понад сотню коментарів. Люди обурені обраним лого. Новий логотип порівнюють з клешнею ракоподібних або ж з протягнутою рукою.
Не віриться, що туристичний логотип, а тим паче такий, призведе на Житомирщині до туристичного буму. Загалом питання до репрезентативності того онлайн-голосування за логотип, в якому взяли участь трішки більше 700 людей.
***
Ребрендинг газети "Житомирщина".
***
Рука-лопата? Чи що це знизу?
***
Ніби це дно. Але я впевнений, що знизу ще не раз постукають.
***
А снизу надписи не хватает: "поможiть, люди добрi".
***
Знизу, то клешня крабіка...?
Інші користувачі соцмережі пропонують дизайнерам та маркетологам створити нову концепцію лого.
"Житомирська обласна рада, вже вдруге збурила всіх своїм несмаком! Я пропоную влаштувати Хакатон дизайнерів та інтернет маркетологів, людей які займаються друком, які спільно розроблять концепцію нового лого Житомирщини, та пропрацюють айдентику. Якщо є бажання долучитись, пишіть в коментах", - написав в Facebook
Сергій Дунєв.