У 2022 році продовжиться розширення Північного обходу Житомира. В системі Prozorro Служба автомобільних доріг у Житомирській області розмістила тендер на реконструкцію автошляху.
Реконструкція охопить 22-кілометровий відрізок між населеними пунктами Іванівка та Глибочиця.
Реконструкція Північного обходу Житомира передбачає:
демонтаж дорожнього одягу на правому та лівому проїздах, транспортній розв’язці, примиканнях;
демонтаж залізобетонних труб, дорожніх знаків;
влаштування земляного полотна (укріплення тіла насипу, бокових каналів);
заміну та ремонт залізобетонних труб, штучних споруд;
влаштування очисних споруд;
влаштування дорожнього одягу;
укріплення узбіч, влаштування водоскидів, систем водовідведення, примикань;
облаштування дороги.
Очікувана вартість реконструкції - 4 мільярди гривень.
Як повідомляв «Журнал Житомира», Укравтодор і китайська компанія Sinohydro Corporation Limited у 2017 році підписали контракт на виконання робіт з реконструкції 22 км північного об'їзду міста Житомира.
Фінансування проекту здійснюється за рахунок коштів ЄБРР, а також ЄІБ. Вартість робіт - понад 42 млн євро.
У жовтні 2020 року через виявлений робочий брак і низькі темпи реконструкції Укравтодор розірвав контракт з китайською компанією.
«Значна частина робіт була виконана цим підрядником із суттєвими порушеннями технології будівництва, роботи визнані дефектними. Серед конкретних прикладів робочого браку - руйнування цементобетонного покриття на ділянці. За висновками компанії технагляду «IRD ENGINEERING S.R.L.», руйнування виникли внаслідок недотримання підрядником методології проведення будівельних робіт. Технагляд виявив також інші порушення, які стосуються влаштування асфальтобетонного покриття, зведення штучних споруд тощо.
Новий проєкт реконструкції значно ускладнений необхідністю демонтажу та ліквідації порушень недобросовісного попередника. Нагадаю, що Північний обхід Житомира будувався з бетону, а тому демонтажні роботи вимагатимуть значних зусиль. Та найбільша втрата - час. Для транспортної системи України завужені частини магістралі М-06 поблизу столиці - це додаткові витрати на пальне та згаяний час», - коментує перший заступник голови Укравтодору Андрій Івко.