Сьогодні: Чт, 21-11-2024    23:49:30
Головна » Публікації » Інтернет

Як швидко продати товар через інтернет?


Питання актуальне і стоїть гостро зокрема для починаючого підприємця. Також інформація буде корисна тим, хто хоче продати свої старі речі.

Контекстна Реклама

Якщо ви підприємець-початківець у вашому арсеналі один або два продукту кращим варіантом для продажу стане сайт одностраничник. Які сайти можна замовити у професійних студій, можна витратити свій час і зробити самому. Часто таким способом користуються люди, які продають послуги. Найшвидший спосіб продажу для одностраничника це реклама в пошукачах службах. Однак задоволення це недешеве, тому варто знати, що є й інші способи.

Безкоштовні дошки оголошень

Коли бюджет обмежений, можна використовувати дошки оголошень. Вони підходять не тільки для тих. Хто продає один продукт, а й для розміщення цілої групи речей. Вигідно продавати на таких великих як www.ria.com/uk. На цих сайтах можна розміщувати оголошення безкоштовно. Такий спосіб також підійде і тим людям, які хочуть продати свої старі речі і грошей на рекламу не мають. Та й недоцільно продавати старі речі і платити за це пошуковикам.

Агрегатор по ніші

Вигідно використовувати канали, в яких пропонують товари певної групи. Так можна використовувати сайти, які збирають однотипну інформацію. У таких групах відвідувачі вже точно конкретної цільової аудиторії. Вашу пропозицію можуть помітити і зв'язатися з приводу покупки. Такі сайти називаються нішеві агрегатори. Класичним прикладом є яндекс маркет.

Гарячі ліди

Використовуйте лидогенераторы. Так звані сайти з порівнянням цін. Наприклад хотлайн або прайс юа. На цих майданчиках зібрані цінові пропозиції від кількох магазинів у блоці порівняння. Так пропонуючи найвигіднішу можна отримати великий приплив клієнтів у бізнес.

Знижки і купони

Ще одним способом залучити покупця швидко - це працювати з сайтами знижок і купонів. Пропонуючи знижку при купівлі купону, з'являється можливість збільшити потік клієнтів, нехай і за заниженою ціною.

Технології продажів

Є кілька порад, які можна використовувати при продажі товару через інтернет. По-перше, вченими розроблені деякі технології, які працюють в продажах завжди. Дві з них застосовні в нашому випадку.

1. 499 краще 500! Покупець завжди звертає увагу на ціну. Як не крути, хоч багато хто думають, що вони давним-давно не реагують на такі хитрощі, практика показує, що при виборі ціни на одну і ту ж річ, все одно вибирають меншу. А оскільки не багато людей люблять оперувати цифрами, часто навіть просто лінь прорахувати, що 499 це майже 500, адже візуально перша цифра в сотнях - 4.

2. Технологія впізнаваності бренду. У світі медійних корпорацій покупець стикається з рекламою постійно. При використанні того або іншого продукту людина робить висновок про якість не тільки товару, але і самого бренду. Хоча не завжди покупцеві підходить і потрібен саме конкретний бренд. В 70 роки був проведений цікавий експеримент. Компанія Pepsi вирішила довести, що їхній продукт нічим не гірший, ніж той, що випускає Coca Cola. Запросивши групу для досліджень, вони запропонували на вибір дві склянки з пепсі і колою, які не були підписані. Коли люди пробували напій, їх просили вказати, в якому склянці він здався смачніше. За результатами дослідження вдалося встановити, що пепсі обирали частіше. Після групу випробовуваних просили вказати, який напій здається смачнішим зі склянками з логотипом напою. На цей раз колу обирали частіше. Таким чином компанія Pepsi довела, що їх продукт не поступається за смаковими якостями в своїм конкурентам незалежно від бренду. І хоча результати були оприлюднені і викликали подив у американців, однак Кока Кола продається по сей день займає лідируючі позиції на ринку.
11-12-2016 2436
Комментариев: 0
avatar