Першим, фундаментальним кроком у процесі розробки додатку спеціалістами є аналіз проєкту та всіх його найважливіших елементів. Мета розробника — дізнатися:
Щоб продукт був успішним, необхідно мати правильно підібрану стратегію і думати про цільову групу, на яку спрямовано додаток. Варто відповісти на такі запитання:
Хороша відправна точка – перевірити свою ідею з цього погляду. Після розгляду проєкту команда може підготувати кошторис, пропозицію для спеціальної групи, яка працюватиме над успіхом додатку, технологічну пропозиція для клієнта.
Знання потреб клієнта – ключовий крок у подальшому плануванні роботи. У рамках другого етапу команда розробників комплексно готує план дій з урахуванням часу, який буде необхідний реалізації проєкту. Після консультацій та глибокого аналізу обсягу праці така дія дається набагато простіше – це дозволяє визначити час та внесок фахівців, необхідних для досягнення найважливіших цілей.
Залежно від потреб, перед тим, як розробники почнуть написання першого рядка коду, також проводиться стартова зустріч, мета якої — особисто познайомитися з командою проєкту, обговорити подальшу роботу, встановити правила спілкування та управління процесом розробки.
Це момент, коли необхідно уважно розглянути візуальну сторону продукту та його UX/UI дизайн. У сучасному світі UX та UI це необхідні елементи будь-якого дизайну.
Простіше кажучи, UX, тобто досвід користувача, — це інтуїтивність навігації та спосіб роботи програми, в той час, як інтерфейс фокусується в першу чергу на візуальному дизайні.
Добре продумані продукти є складовою успіху. Адже інтуїтивно зрозуміла навігація, приємний зовнішній вигляд та простота використання дозволяють залучати клієнтів та впливати на позитивні думки про продукт.