Традиційно, в середині грудня, газорозподільна компанія проводить “День клієнта”. Цьогоріч “Житомиргаз” відзначав подарунками клієнтів Центрів обслуговування в Новограді-Волинському, Коростені та Житомирі.
З 18 по 22 грудня кожен клієнт мав можливість взяти участь у розіграшах і акціях. Наприклад, отримавши консультацію у менеджера, споживач мав можливість заповнити анонімну анкету і оцінити рівень наданих послуг. Таку анкету поміщали в окрему скриньку, опрацювавши яку, фахівці управління клієнтського сервісу враховуватимуть рекомендації споживачів щодо наданих консультативних послуг. Також клієнт міг заповнити окрему карту, і, вказавши контактні дані, взяти участь у розіграші подарунків: брендованої чашки або новорічної ялинкової прикраси.
Подарунки отримували як активні користувачі сучасних сервісів компанії, таких як, наприклад, мобільний додаток 104 Mobile, СМС на номер 7104, так і новачки: зареєструвавшись в “Особистому кабінеті” в Центрі обслуговування клієнтів споживачі отримували брендовані сувеніри.
Справжнім вибухом яскравих емоцій став “Дитячий День клієнта”. Для діток проводили майстер-класи, “тур у професію газівника”, демонструючи технічно оснащений автомобіль аварійно-диспетчерської служби та нагадуючи про правила безпечного поводження із побутовими газовими приладами. Найменші споживачі природного газу щиро раділи новим умінням і знанням, солодощам, що приготувала спеціально для них компанія, віддячуючи сяючими усмішками та позитивом.
Прес-служба ПАТ «Житомиргаз»