Майстри автомобільного тюнінгу з Житомира показали свій черговий надзвичайний проект. Це 6-колісний Gelandewagen.
"Наша машина як дві краплі води повторює оригінальний Mercedes G-Class 6X6 Mansory, вартість якого 1 мільйон доларів. Зараз авто виставлено на продаж - ціна 250 000 $", - розповідає Олександр Поліщук, директор компанії VIP-LIM.
Житомирський «гелик» відрізняється ефектною зовнішністю, карбоновим капотом і бампером, і 37-дюймовими колесами. Кузов захищений покриттям LineX. Фари - в стилі Mansory. З'явилися підніжки з електроприводом, причому не тільки у бічних дверей, а й у задній.
До речі, у відкритому відсіку підлога має дерев'яне покриття. По бортах стоять дивани зі шкірозамінника, який використовується для даху лімузинів. Виявляється, копію Mercedes G-Class 6X6 Mansory в Житомирі побудували для мисливців. І в кузові можуть розміститься до 8 єгерів.
Як машина поводиться на бездоріжжі?
Машина не боїться поганих доріг і глибокого снігу. Тут три портальних моста, з усіма блокуваннями і диво-амортизатори за 8000 доларів. Хоча в управлінні є нюанси, в порівнянні зі звичайним 4х4. За словами тест-пілота, при проходженні поворотів на слизькому покритті трохи заважає третій міст, який виштовхує авто назовні повороту.
Засніжений схил Mercedes G-Class 6X6 Mansory спочатку не зміг подолати з відключеними блокуваннями. Після блокування міжосьового диференціала - справа зрушила з мертвої точки. Подальша блокування всіх трьох диференціалів забезпечила переможний сходження на гору.
Значний хід підвіски був продемонстрований при діагональному вивішуванні Mercedes G-Class 6X6 Mansory. При цьому двері вільно відкривалися і закривалися, що говорить про хорошу жорсткості кузова.
Юрій Гоголів, Autocentre.ua
Перший виїзд в Житомирі. ВІДЕО
Тест драйв на житомирському бездоріжжі. ВІДЕО
2. Які запчастини використано?
3. Складається враження, що текст цієї новини переклали з англійської через гугл.
Відповіді на всі свої запитання і навіть більше ви знайдете у відео - які ми додали
Українці так не говорять. Треба "...не тільки при бокових дверях, а й при задніх."