«Разом з проєктантом вдалося, відповідно до осучаснених норм, звузити смуги руху та знайти місця для велосмуг. Від майдану Соборного починається велосмуга, єдине - дуже вузька територія між вулицями Театральної та Михайлівської. Там, на жаль, не велосмуга, вона неповноцінна. Розмітка просто відділяє проїжджу частину для того, щоб було продовження від майдану Соборного до вул. Івана Кочерги. В планах реконструювати вулицю Бердичівську далі, якщо не помиляюсь, до вул. Гагаріна та Жуйка. Вже розроблена схема організації дорожнього руху, де передбачені велосмуги», - каже директор КП «Житомиртранспорт» Іван Фурлет.
«Я щось не розумію цей пост і дискусію. Влада зробила дорогу. Зробила велодоріжки як вимагала громада. Якщо рагулі будуть ставити машини на проїжджій частині, то на них є закон про паркування і авто потрібно евакуювати. Це вже відповідальність поліції і інших. Які претензії і до кого. Влада свою роботу зробила. Чи хай би було як було?», - пише в соцмережі користувач Artur Matuszewski.
«Та в нас паркуються на пішохідних переходах прямо під знаком, велодоріжки буде для парковки. Хоч і ідея гарна, та у нас місто для авто, а не для людей», - пише у Facebook Volodymyr Gerasymov.
«Початок є, це головне. А тепер треба постійно на них тиснуть. Давайте зберемось і запитаєм гуртом, як так вийшло, що вони поімєлі ДБН. Подивимось імена хєроїв хто це погоджував. Запропонуєм проїхатися в час пік, затестить особисто і запитать чи безпечно вони себе почувають», - пише у спільноті «Вело Житомир» користувач Krosh Man.