Мер Житомира Сергій Сухомлин визнав, що інформаційна кампанія та роз’яснювальна робота щодо впровадження нових тарифів на проїзд в транспорті була провалена.
Про це Сергій Іванович розповів в інтерв’ю сайту
Житомир інфо.
«Це повний провал з точки зору інформаційної кампанії і роз’яснювальної роботи. Коли приймалося рішення, то треба було збирати і водіїв приватних маршруток, і кондукторів, проводити навчання й проводити роз’яснювальну роботу серед населення», - зазначив мер Житомира.
Він також погодився, що часу для роз’яснень було достатньо: проєкт рішення про підвищення вартості проїзду міська рада оприлюднила ще в червні, рішення про нові тарифи, які почали діяти з 10 січня, ухвалили на початку грудня 2019 року.
«Іноді чудові реформатори вважають, що якщо вони знають, як це робиться, то це все дуже легко зрозуміти й іншим. Але так не виходить. Я не втрутився в ситуацію, бо вважав, що цієї проблеми не буде, і достатньо тої інформації, яка була. Так, є прорахунок і достатньо серйозний, будемо з цього приводу проводити брифінг», - сказав Сергій Сухомлин.
Анонсований брифінг відбувся 16 січня, його проводив новий заступник мера з транспортних питань Олександр Шевчук.