Питання підвищення вартості проїзду в громадському транспорті Житомира будуть розглядати сьогодні, 5 грудня, на засідання міськвиконкому, проте вже точно відомо, що проїзд подорожчає в наступному році.
Про це сказав мер Житомира Сергій Сухомлин в програмі «Тема дня» на сайті
Житомир інфо.
«Ми три роки стримували тарифи і дійсно, перевізники знаходяться в скрутній ситуації. Зараз прийшов час піднімати вартість, і самі перевізники вже готові йти на встановлення валідаторів: ми підготували таке рішення (про підвищення вартості проїзду), яке змусить їх встановити валідатори, бо робота без них буде не вигідна», - сказав мер.
Щодо фінансування КП «Житомирське трамвайно-тролейбусне управління», то його виручка у 2017 році становила 40 млн 884,1 тис. грн, в 2018 році – 49 млн 228 тис. грн, за 11 місяців 2019 року – 45 млн 28,7 тис. грн. А фінансування комунального підприємства з міського бюджету за останні два роки значно збільшилося: з 65,8 млн грн в 2017 році до 140 млн грн в 2019 році, який ще не завершився.
«В усьому світі комунальний транспорт дотується з бюджету, і Україна тут не виняток. Якщо не підвищувати тариф, то в наступному році треба буде закласти 180-200 мільйонів гривень на дофінансування ТТУ», - зауважив Сергій Сухомлин
За словами мера, тариф планують підняти в січні наступного року чи трохи пізніше, він становитиме в приватних автобусах
7 грн за готівку і 6 грн при безготівковому розрахунку, а в трамваях та тролейбусах підвищиться до
4 грн не залежно від форми розрахунку, а з червня наступного року вартість проїзду за готівку збільшать.
Він зауважив, що в проєкті рішення прописали: проїзд буде коштувати в два рази менше, якщо валідатора немає, або він не працює.
Було би ще цікаво дізнатись про джерела і при можливості посилання на ті джерела. Для самостійного вивчення.
Не зрозумів останню таблицю. За який період наведені дані? За годину? Ще неясно, що мається на увазі під "собівартістю". Якось дивно бачити, що трамвай/тролейбус дорожчий за автобус. Це собівартість тільки по зарплатам/ремонту/заправці чи також враховується амотризація та утримання інфраструктури? Бо в різного виду траспорту різний термін служби та вартість капремонту/заміни. Хоча електротраспорт у нас старезний, може і дорого його утримувати. Та й питання, чи зношення доріг від автобусів рахують. Бо це не балансі ТТУ, на відміну від рейок і контактних ліній.