"Вчора перевіряли, як працює безконтактна оплата на приватних маршрутах №44, №5, №58, №1 та на тролейбусах №1, №1Б, №2 та №8. Згоден, проблеми є. Вирішуємо. Отже, було 6 видів карток: 5 банківських та одна транспортна (е-квиток).
По приватних маршрутках: кілька секунд затримки з банківськими картками VISA і MasterCard (різні банки), транспортна – літає. Водії реагували спокійно, самообслуговування.
У тролейбусах ситуація гірша. В жодному не вдалося розрахуватися банківською карткою в кондуктора. Тільки е-квитком. Кондуктори нервують, радять йти до валідатора. Розуміють проблему, та в техпідтримку не звертаються. Відсутність комунікації всередині.
Валідатори на останніх дверях не сприймають банківські картки. Але вони й не повинні, бо призначені виключно для транспортних. На середніх — у 99% випадків спрацювали всі банківські картки. Тільки в одному тролейбусі пішла перша оплата, потім видало помилку і він більше не провів жодної операції", - написав мер Житомира.
"Ми більше двох років готувалися цього проєкту. Легше розповідати, як має бути, ніж втілити це на практиці. Зокрема, навчити людей і правильно скомунікувати зі споживачами послуг. Так вийшло, що Житомир — перше місто в Україні, яке запустило Е-квиток. А першим завжди важче. Ще раз дякую за розуміння, зворотній зв’язок та конструктивні зауваження. Все врахуємо. Розумію, що під цим постом знову буде багато негативу десь справедливого, десь ні. Але краще така правда, ніж гарні проєкти на папері. Працюємо", - резюмував Сухомлин.