З 20 листопада приміський маршрут №110 "Сонячне - Залізничний вокзал" був продовжений до Паперової фабрики. Даний маршрут обслуговує приватний перевізник Аркадій Савіцький.
21 листопада на своїй в сторінці в соцмережі начальник житомирського ТТУ
Євгеній Демчик заявив, що влада міста даним рішенням вганяє міське комунальне підприємство в збитки, так як трамвайно-тролейбусне управління було готове працювати в мікрорайоні Паперова фабрика.
"Кілька днів тому управління транспорту і зв'язку міської ради, а також профільний заступник мера продовжили приміський маршрут 110 до мікрорайону Паперова фабрика. Цим вони нібито вирішили проблему транспортного пересування людей. Ну, дай Бог звичайно. Яке відношення мають міські чиновники до приміського маршруту - це вже друге питання. Тому що перше і найважливіше для мене питання - це те, що своїм рішенням по 110 маршруту вони вганяють міське комунальне підприємство в збитки ще більше. Я щиро можу зрозуміти жителів мікрорайону Паперова фабрика і їх проблему. Але ТТУ готове було працювати в їхньому районі і вивозити пасажирів", - написав Євгеній Демчик.
За його словами, ТТУ зверталось в управління транспорту і зв'язку з приводу маршруту
53с "Силікатний комбінат - обласна лікарня", щоб його продовжити до площі Перемоги. Також була пропозиція, щоб КП "Житомирське трамвайно-тролейбусне управління" працювало на автобусному маршруті №4, який був
ліквідований у серпні 2018 року.
"Ні від управління транспорту і зв'язку, ні від профільного заступника відповіді трамвайно-тролейбусне управління не отримало. При цьому про закриття збиткового маршруту мова теж не йшла. Ми вносили пропозиції і про те, що в транспортній мережі міста є маршрут №4" Крошня-Силікатний комбінат" і ТТУ реально може на ньому працювати.
Але жодна пропозиція і рішення по Паперовій фабриці ім чомусь не підійшло. Замість цього чиновники продовжили приміський маршрут, який повністю дублює наш маршрут 53с і частково 53, 53а. Крім того, з огляду на той факт, що цього приміського маршруту немає в системі "Дозор", відстежити його пересування неможливо. Є припущення, що водії маршруту 110 навмисно відстежують наші комунальні автобуси в системі і просто обганяють їх, збираючи платного пасажира.
Які цілі переслідувало профільне управління та заступник мера? Допомогти людям? Так ТТУ готове було там працювати. Додати збитків комунальному підприємству? Або дати заробити приватному перевізнику? Питання риторичні", - резюмував начальник ТТУ.