В Житомирі місцевий мешканець Микола Оксенчук, який працює товарознавцем, придбав прострочену продукцію в ЕКО-маркеті на проспекті Миру 37.
Через деякий час він повернувся в магазин і жорстко надавав "на горіхи" всім працівникам цього закладу.
Відео, на якому чоловік спілкується з персоналом магазину, на сторінці Facebook та Instagram набрало шалену кількість переглядів і лайків.
Житомиряни в коментарях підтримують чоловіка, кажуть що постійно знаходять прострочену продукцію на полицях в ЕКО-маркеті, але керівництво майже нічого не робить.
"Також мала справу у цьому магазині, коли купила 10 видів цукерок, і там були вже готові добротні черви. Повернулась, перевіряли куби з цукерками разом з продавцем. Мили і дезинфікували при мені. Це жах", - пише Люся Гаєвська.
"Чому на них не має перевірки з контролюючих органів! Там жах - просрочка, порушення умов зберігання, ржавчинна на холодильниках", - коментує Тетяна Вишницька.
"Чому вони не виконують свої функціональні обов'язки і за що отримують зарплатню. Мабуть керівництву еко макету варто переглянути чи всі сумлінно виконують свої функціональні обов'язки", - зазначає Людмила Зубрицька.
"Це єко маркет. Це така політика цього закладу. Давно вже не є клієнтом цієї мережі. Що Житомир що Київ, однаково", - пише Леся Мазур.
"Їх треба нагодувати цим, скоти так ми і живемо. Немає ніякої людяності, хто в цьому випадку винен. Треба починати з себе", - впевнена Таня Дідик.
Є ледачкуваті люди, не уважні ... всіляких зустрічав.
молочка - це продук, з коротким сроком споживання.
Не так і важко прослідкувати самому за тим, що купуєш та що кладеш до рота.
а головне можна було не скандалити, а підійти та попросити замінити (там ще й табличка є )
МОЖЛИВО З АТБ! АБО З ...?