Кілька районів в Житомирській області знаходяться в жовтій зоні через пандемію COVID-19, незважаючи на це в обласній поліклініці пацієнти ігнорують дотримання правил безпеки в приміщенні.
Як повідомляє
Times.Zt, в черзі до реєстратури, а також для того, щоб сплатити «благодійний внесок» та зробити його копію, одночасно знаходиться близько 30 чоловік.
Люди пояснили, що аби потрапити до сімейного лікаря їм потрібно отримати направлення й картку пацієнта в реєстратурі. Якщо ж відвідувачі медзакладу хочуть потрапити на прийом до спеціаліста без направлення сімейного лікаря, то вони записуються в реєстратурі на визначений час й платять за послугу лікаря в терміналі.
«По можливості ми просимо людей дотримуватись дистанції, але ж люди приїхали за медичною допомогою й не надати консультацію чи інший вид послуг ми не маємо права. Не завжди вдається дотримуватись дистанції. Скупчення дійсно є, але ж люди не можуть стояти в черзі на вулиці. Перед входом в обласну поліклініку всі пацієнти проходять через дезінфікуючу рамку, де обробляється одяг. Всі одягнені в маски. Між кожним віконечком реєстратури дистанція в півтора метра, але люди, на жаль, не завжди дотримуються дистанції в черзі. Біля реєстратури також встановлено два рециркулятори повітря, а на кожному поверсі — по три. Це для знезараження повітря», — пояснила лікар-дієтолог Ірина Раєцька, яка тимчасово виконує обов’язки завідувача поліклініки, поки та у відпустці.
Ірина Раєцька також зазначила, що зареєструватись на прийом до лікаря можна й в електронному варіанті, не чекаючи в черзі до реєстратури, проте система зараз в розробці й перевантажена:
«Під’єднується велика кількість комп’ютерів та серверів, бо практично в кожному кабінеті стоять комп’ютери. Адміністрація зараз створює більший сервер, але поки працюємо так. Електронне направлення до лікаря можна також отримати в своєму кабінеті й тоді звертатись в реєстратуру для заповнення картки вже не потрібно буде».
«Люди не платять благодійні внески — це оплата послуг. Якщо у пацієнта немає електронного направлення від сімейного лікаря, то відвідувачі проплачують послугу консультації лікаря-спеціаліста через термінал. Кошти йдуть на рахунок лікарні й з них виплачуються заробітні плати лікарям», — зазначила лікарка.
Вона також розповіла, що за день в обласну поліклініку звертається близько 450 людей, проте до карантину їх було значно більше — до 1000 чоловік. Пацієнти однаково часто звертаються як до спеціаліста напряму, так і до сімейного лікаря за електронним направленням.
«Електронні направлення видаються не тільки на прийом до спеціаліста, й на додаткові методи обстеження, на УЗД, лабораторне обстеження. Направлення може бути в роздрукованому вигляді чи в телефоні на Viber. Під час прийому просто вводиться шестизначний код на вид послуги при погашенні електронного направлення», — сказала Ірина Раєцька.
Нагадаємо,
раніше величезну чергу помітили під будівлею поліклініки на вул. Лесі Українки.
ФОТО: Times.Zt