У Житомирі пацієнти не можуть вчасно потрапити на прийом до сімейних лікарів та годинами стоять у чергах. Основна причина – це житомиряни, які без попереднього запису йдуть до сімейних лікарів та займають, так звану, «живу» чергу.
Натомість тим пацієнтам, які завчасно записалися до сімейного лікаря, також доводиться чекати, повідомляє
Житомир лайф.
«Ми ходимо сюди по раніше виписаних талонах. Але незважаючи на це, люди все одно заходять без черги. Тому все одно витрачається час на сидіння в цих коридорах. А те, що ми звертаємося до нашого сімейного лікаря, щоб потрапити до вузькопрофільного фахівця, взагалі нам не дуже подобається. Ми витрачаємо вдвічі більше часу. Записавшись в електронну чергу телефоном, або по комп’ютеру я раніше це робив. Я все одно мушу прийти сюди в поліклініку, відстояти чергу в реєстратурі, щоб взяти оцього папірця. Я ж не можу вигнати людину і піти в свій час. Це ж буде некоректно і некультурно» – пояснив житомирянин Володимир Саламаха.
Проте є й такі пацієнти, яким вдається потрапити до свого лікаря на призначений час та без жодних черг.
«Є поліклініка без черг в інтернеті. Реєструєшся, береш талончик на конкретний час, приходиш вчасно і потрапляєш. Записалася і не потрібно тут сидіти і чекати», – переконує житомирянка Ольга Чукіна.
У житомирському Центрі первинної медико-санітарної допомоги про проблему знають. Пояснюють черги зростанням захворюваності на грип та ГРВІ. Проте запевняють, що така ситуація тимчасова. Крім того, щоб пацієнти завчасно записувалися на прийом, з ними постійно проводять роз’яснювальну роботу.
«Дійсно, зараз ми спостерігаємо зростання сезонної захворюваності на гострі респіраторні вірусні інфекції і у зв’язку з цим бачимо збільшення кількості відвідувань амбулаторій, сімейних лікарів і педіатрів. Не всі пацієнти записуються попередньо на прийом, але є різні життєві ситуації. Є пацієнти з невідкладними станами, які звертаються вже безпосередньо до сімейного лікаря. Але є й планові пацієнти, які приходять без запису і створюють додаткову чергу, на жаль. Тому ми проводимо роз’яснювальну роботу. І сімейні лікарі, і педіатри, і медсестри проводять роз’яснювальну роботу з пацієнтами щодо необхідності попереднього запису на прийом», – пояснив керівник комунального підприємства «Центр первинної медико-санітарної допомоги» Іван Дідик.