Після майже тримісячної роботи у тестовому режимі "Прозорий офіс" у Житомирі запрацював офіційно. Він знаходить у будівлі колишньої Корольовської районної ради на майдані Польовому, 8.
У житомирському "Прозорому офісі", або ж як його називають у Мінцифрі – "Дія центр", відвідувачі можуть отримати близько 400 адміністративних послуг, у тому числі соціального характеру:
- адміністративні послуги;
- консультації щодо онлайн-послуг;
- комп’ютери з доступом до інтернету;
- комунальні послуги;
- консультації щодо бізнесу (Дія Бізнес);
- безоплатну правову допомогу.
"На першому поверсі – адміністративні, на другому – соціальні. Для зручності – електронна система управління чергою. На табло – номер талону відвідувача та номер робочого місця фахівця. Для доступності людей з інвалідністю – пандуси, 2 ліфти, туалетна кімната, тактильна плитка, інформаційні таблички зі шрифтом Брайля, пристрій для обслуговування слабочуючих. Для найменших відвідувачів – дитяча кімната. Окрім того, тут оснащено й окреме місце для самообслуговування, де кожен може скористатись електронними сервісами порталу ДІЯ та отримати послугу онлайн", – розповіли в міській раді.
Загальна вартість "Прозорого офісу" складає 79,4 млн грн, з яких 36,1 млн грн – бюджет громади. 18 млн грн – кошти Міністерства соціальної політики України та 24,8 млн грн – Державного фонду регіонального розвитку.
Фото: Facebook / Сергій Сухомлин