"Така вузька дорога, немає де пройти. Я тут недалеко живу – ведемо із садочка дітей і страшно дивитися, як люди женуться. І взагалі – для чого нам цей тролейбус? Ми його не хочемо, ми – проти", – розповіла місцева жителька Розалія Лаговська.
"На тролейбусній лінії дуже великий електричний розряд. Хто розуміється, той знає, про що це. А будинки дуже близько і дуже вузька дорога. А щодо транспорту, то усім досить і маршрутки", – сказав Олександр Сокальчук.
"На сьогоднішній день ті проєкти, які брав наш проєктант, там видно, що паркани людей, які там стоять, мають бути зсунуті на півтора-два метри. Ми це питання зараз навіть не піднімаємо", – поінформував заступник міського голови Житомира Олександр Шевчук.
"Проблема в тому, що люди самі забудовували тротуар – хтось з часом цей тротуар зсунув, тож, зараз у них виникають претензії щодо будівництва. Я вважаю, що будь-який комунальний транспорт у приватному секторі – це розвиток для нашого міста, бо це зручно", – говорить Роман Кравчук.
"Проєкт затверджено, але є нерозуміння деякої частини жителів. Даний проєкт був погоджений з усіма службами, які є у нашому місті. І щодо комунікацій, і щодо мереж, і щодо ширини тролейбусної лінії, а також допусків на будівництво тролейбусної лінії на цій ділянці на вулиці Героїв Пожежних. Паркани на цій вулиці були самовільно перенесені ближче до проїжджої частини і це, відповідно, звузило тротуари. Опори на тих ділянках будуть облаштовані на тротуарах, але іншого варіанту немає, бо по вулиці іде багато інших комунікацій – "Укртелекому", "Житомирводоканалу" та інших мереж", – каже очільник управління транспорту.