"Рейка знаходилася прямо в ямі, колесо потрапило в яму і порізалося об рейку – шина ремонту не підлягає, – каже Олександр Яненко. – Зараз треба купувати нове колесо. Воно коштує мінімум півтори тисячі гривень. Я відразу викликав поліцію – написав пояснювальну. Мені сказали, якщо я у пояснювальній напишу, що поніс якусь матеріальну шкоду, то тоді на мене складається протокол, вилучаються права і надаються тимчасові. Потім через суд я їх можу забрати. Якщо я вказую, що немає пошкоджень, то тільки пишу пояснення і їду далі".
"Багато машин тут ріжуть колеса, – каже Зоя Ціхун. – 5 – 7 щоденно. Водії переїжджають дорогу і там вже міняють шини. Багато хлопців міняє".
"Шини ріжуть під час ремонтних робіт, – каже Сергій Лазарєв. – Якщо ми не розкопуємо рейки, то і таких випадків не буває. Я раджу водіям звертати увагу на знаки, попередження".
"Обслуговувати трамвайну колію, дорожнє полотно в межах колії та пів метра біля колії повинно комунальне підприємство "Трамвайно-тролейбусне управління", яке є балансоутримувачем цієї ділянки дороги. Проведення ремонтів, прибирання і утримання у належному стані проїжджої частини – це все відповідальність нашого комунального підприємства", – зазначив керівник управління Костянтин Підпокровний.
"Якщо водій через якісь причини пошкодив свій транспортний засіб, наприклад, колесо, він зупиняється, викликає екіпаж патрульної поліції, – каже Ігор Іванюк. – На місці працівники патрульної поліції оцінюють об'єктивні обставини цієї справи, визначають, чи були у діях водія ознаки порушень правил дорожнього руху. Якщо таких порушень не було, то складається акт обстеження шляхової мережі, додаються пояснення водія, і матеріали направляються спочатку до відділу розшуку та опрацювання матеріалів ДТП, а потім до відділу безпеки дорожнього руху для того, щоб цю яму чи дефект ліквідували".