12-го січня виданий черговий наказ за підписом директора КП "Житомирське
трамвайно-тролейбусне управління" В. В. Зубрицького, яким скорочується
тривалість робочої зміни всіх працівників підприємства на одну годину.
Очевидно,
що таке скорочення має на меті подальше зменшення кількості рейсів
міського комунального електротранспорту." - вважають депутати
Житомирської міськради.
Зате, ряд торішніх документальних та публікацій з цього питання лише підтверджує: причина - "
недофінансування з державного бюджету"- надумана. Справжня причина кризи комунального підприємства, стратегічно
важливого для міста, криється як мінімум у безгосподарності і
недієздатності існуючого його керівництва.
Влада
змінилася, але, мабуть, "ще руки не дійшли". Тому продовжує пан
Зубрицький "працювати" за інерцією перевіреними методами - "з хворої
голови на здорову".
І проти такого "господарювання" заперечують
поки лише члени незалежної профспілки - існування якої директор
підприємства начебто й не помічає: саме вони ініціюють спробу вираження
спільної недовіри нинішньому керівництву ЖТТУ.
А поки що 2-ге
депо КП ЖТТУ так і залишається "законсервованим", а вже у квітні настає
термін майнових претензій за боргами - зокрема віддавати доведеться ще
чинне, хоча і в "скороченому режимі", депо № 1.
І питання так і залишається тим же, що і півроку тому: як скоро Житомир залишиться взагалі без тролейбусів?