Туристичний логотип Житомирської області обиратимуть члени організаційного комітету, бізнес-клуб та громадськість. А сам конкурс буде проводитись мінімум у чотири етапи.
Про це говорили під час засідання організаційного комітету з підготовки та проведення відкритого творчого конкурсу в
обласній раді.
"Сьогодні, члени оргкомітету обговорили технічне завдання конкурсу, критерії оцінювання та обрання переможця. Конкурс буде проводитись у п’ять етапів, але якщо у півфіналі один з презентованих логотипів набере більше 51% голосів, переможця визначать вже на четвертому", – повідомили в облраді.
На розгляд членів оргкомітету була висунута пропозиція про вибір переможця конкурсу за моделлю 50 на 50 – оргкомітет/громадськість.
Представник Державного агентства розвитку туризму України Олег Пастущак запропонував залучити до голосування й представників великого бізнесу Житомирщини, адже це люди, які розбираються у брендингу та у майбутньому можуть безпосередньо використовувати новий логотип у своїй продукції.
Тож члени оргкомітету проголосували за затвердження наступних умов визначення переможця конкурсу: 34% – члени організаційного комітету, 33% – бізнес-клуб Житомирщини, 33% – громадськість.
Переможець конкурсу отримає нагороду у сумі 90 тис. грн.
Як повідомляв "
Журнал Житомира", 23 січня 2020 року в облдержадміністрації провели офіційну презентацію
туристичного логотипу Житомирщини. Логотип обрали з 23 варіантів, які подавали на конкурс ще в 2018 році.