23 січня в облдержадміністрації провели офіційну презентацію туристичного логотипу Житомирщини. Цей логотип обрали з-поміж 23 варіантів, котрі подавали на конкурс ще у 2018 році.
Як пояснили в ОДА, логотип має вигляд щасливого, усміхненого обличчя, яке складається з латинських літер ZT. Саме такими літерами позначається доменна зона Житомирщини у мережі інтернет. Колір логотипу може змінюватись в залежності від поставлених задач. Логотип планується широко використовувати у сувенірній та рекламній продукції.
За словами директору Житомирського обласний туристично-інформаційного центру Василя Кравчука, у вересні 2018 року був оголошений конкурс на створення туристичного логотипу Житомирщини. Технічними вимогами до логотипу були такі: простота виконання та його відтворення, унікальність, прив’язка до Житомирщини, логотип має бути переданий у використання на безкоштовних засадах у форматах PNG та EPS.
За інформацією ТІЦ, загалом на конкурс надійшло 23 роботи, проте деякі з них не відповідали технічним вимогам. Переможцями стали столичні дизайнери, фінальний логотип був переданий до ТІЦу.
У травні 2019 року логотип був вперше застосований та презентований на першій всеукраїнській туристичній виставці ZT-EXPO.
Як повідомляв «
Журнал Житомира», за підсумками минулого року Житомирщина піднялася на четверте місце серед областей України
за кількістю внутрішніх туристів.