CRM системи сьогодні використовуються в багатьох сферах. Вони допомагають спростити процес управління та обслуговування, підняти рівень послуг компанії вище. Цю ідею підхопили і власники та адміністратори фітнес клубів. За допомогою зрозумілої для кожного програми спрощується планування графіків та підтримка комунікації з відвідувачами закладу. Це значно підвищує ефективність клубу, допомагаючи привабити нових клієнтів та партнерів.
Скористатися безкоштовною версією системи
CRM для фітнес клубу можна на сайті компанії Бітрікс24. Ця організація знається на грамотному плануванні всіх процесів. До кожного клієнта виконується індивідуальний підхід, що дозволяє досягти високого рівня продуктивності та бажаного результату співпраці. Талановиті працівники компанії постійно працюють над новими розробками, створюючи унікальні продукти для оптимізації різних видів бізнесу. На сайті bitrix24.ua міститься багато корисної інформації та посилань.
Які переваги має використання CRM системи в фітнес клубі:
- Зручне структурування праці. У системі можливо розділити всі процеси між окремими відділами та посадами, що спрощує процес контролю роботи компанії. Це надає можливість клієнтам організації записуватися онлайн та дізнаватися більше інформації про улюблений клуб просто зі свого телефону. Адміністрація має електронні картки клієнтів, що спрощує підтримку контакту з ними. Систему можливо налаштувати під власні потреби;
- Управління процесами. Кожна послуга знаходиться в полі зору, дозволяючи працівникам чітко розуміти свої завдання. Операції автоматизовані, що допомагає зекономити час та направити енергію на більш важливі речі, які допоможуть розвитку компанії. Кожен працівник має доступ до контактів та інформації про клієнта, що спрощує комунікацію;
- Статистика. Це є важливим елементом кожної організації, що допомагає контролювати маркетингові операції, кількість продажів та відвідувачів закладу. Для кожного клієнта розробляються унікальні та актуальні для нього пропозиції за допомогою ЦМР. За допомогою програми легко скласти план роботи та оптимізувати всі процеси з ціллю збільшити продажі та кількість клієнтів. Спілкуватися з клієнтами можна у різних режимах. Вся інформація про взаємодії з ними міститься в програмі, що допоможе уникнути помилок та неприємних ситуацій.