Заводські характеристики турбокомпресорів передбачають відповідність їх робочого ресурсу показниками двигуна, однак на практиці заміна турбіни може знадобитися набагато раніше, ніж вийде з ладу сам мотор.
Це обумовлено різними факторами: неправильна експлуатація турбодвигунів, інтенсивні навантаження, погані дороги й таке інше.
Потрібно розуміти, що турбіна ‒ це високотехнологічний агрегат, тому в гаражних умовах припустимо ремонт тільки незначних несправностей. При цьому не викликає ніяких складнощів сам процес демонтажу турбіни. Це можна зробити самому в гаражних умовах. Встановлення ж може викликати складнощі.
При складності ремонту або заміни агрегату доведеться звертатися до професіоналів, що буде гарантією отримання нового агрегату з заводськими характеристиками.
До кого краще звертатися ми поговоримо далі.
Перед встановленням нового турбоагрегату необхідно виконати ряд підготовчих дій. Перш за все, повністю злийте моторну оливу та промийте двигун від залишків мастила.
Далі знімається інтеркулер (якщо він конструктивно передбачений) і перевіряється на наявність пошкоджень.
На наступному етапі перевіряються всі патрубки випускної системи.
Стара турбіна знімається, проводиться огляд її на наявність дефектів, після чого приймається рішення про її ремонт або заміну.
Далі встановлюється відремонтований або новий агрегат з усіма необхідними елементами.
Потім виконайте наступні дії:
Після заміни турбіни не варто в перший час сильно її навантажувати та експлуатувати на високих обертах. Деталі повинні притертися та увійти в робочий режим експлуатації. Це як при обкатці двигуна.
Може здатися, що встановити турбіну не так вже й складно, саме з цієї причини деякі автовласники мають намір здійснити всі роботи своїми руками. Так, це раціонально, коли такі роботи проводилися вже не один раз, є вправність та розуміння, що, куди й навіщо прикручується.
Але відсутність практичних навичок може негативно відбитися на працездатності турбіни надалі. Найменша помилка, допущена при заміні, призведе до того, що незабаром турбоагрегат швидко вийде з ладу.
Після того як була здійснена заміна турбоагрегата, важливо перш за все забезпечити безперервне подавання мастила до корпусу підшипників ротора. Адже сухе тертя викликає швидкий знос деталей.
Для запобігання цьому явищу можна спочатку додати невелику кількість мастила в корпус підшипників і продути спеціальним пістолетом зі стисненим повітрям.
Перед глушінням двигуна слід обов'язково охолодити турбіну. Мотор повинен працювати на холостих обертах що найменше протягом двох хвилин.
Після запуску двигуна не варто відразу починати рух на великій швидкості. Мотор повинен добре прогрітися.
Не рекомендується експлуатувати двигун з об'ємом оливи вище або нижче за відмітку оптимального рівня! Також заборонено їздити на авто з несправною паливною системою.
Не забувайте перевіряти стан повітряних фільтрів і цілісність маслопроводів. Через останні часто підтікає олива та смокче повітря.
Купувати краще якісні мастильні матеріали, рекомендовані виробником. Для чергового обслуговування авто не варто чекати яких-небудь несправностей.
Таким чином ви можете запобігти серйозним проблемам, ознаки яких не завжди помітні на перших порах.
У будь-якій країні є компанії, які на професійному рівні займаються такими роботами.
Наприклад, якщо ви проживаєте в Україні, то у вас є можливість вибрати одне з перевірених регіональних СТО, де можна замовити ремонт і заміну турбіни, повний каталог таких компаній зібраний на сайті https://birud.com. Тут можна ознайомитись з реальними відгуками клієнтів і вибрати сервісний центр з найкращим рейтингом.
Відгуки реальних людей ‒ це головна фішка сайту. Досвід співпраці з тими чи іншими автосервісами дозволить уникнути звернення до недобросовісних майстрів і в майбутньому заощадити на дорогому ремонті.